ThunderCable Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvorfor ikke ha det under nicket? Jeg liker egentlig ikke å oppgi mitt fulle navn på nettet, men har det jo andre steder, så.. Er egentlig enig i den, men kan hende det bare er meg. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 har vel blitt svindlet for 28500 her på bilforumet.. Så kjenner meg litt igjen... Tror jeg skal slutte å tro på julenissen og at folk holder det de lover.. Begynner å lure på om folk er på jakt etter ekstra Feriepenger siden svindelen har tatt seg sånn opp den siste måneden :hvaskjera Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 28,500,-... ??? :hvaskjera åssen skjedde dette? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hvorfor ikke la deg bestemme hvem som skal få bruke forumet? Da hadde det vært en ting mindre du og slekta de hadde fått å snakke om på neste slekttreff ihvertfall.. For dere hadde ikke fått vært her! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Da hadde det vært en ting mindre du og slekta de hadde fått å snakke om på neste slekttreff ihvertfall.. For dere hadde ikke fått vært her! Kanskje vi bør ta et kurs og lære oss prinsippene bak ironi. :) Det er ikke jeg som syter om deg i signaturen min heller, for å ha det sagt. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 @Nomix ; Hva er det med deg og "nastyboy"?... Harru´ feid pipa på mora hans eller? sorry OT! Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trancistor Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 @Nomix ; Hva er det med deg og "nastyboy"?... Harru´ feid pipa på mora hans eller? sorry OT! grinchy grinchy grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 @Nomix ; Hva er det med deg og "nastyboy"?... Harru´ feid pipa på mora hans eller? sorry OT! Alt relateres så vidt jeg vet til den konflikten som var mellom meg og enkelte av brukerne på forumet som trodde jeg postet for postenes skyld. Noe som ikke stemmer. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er egentlig enig i den, men kan hende det bare er meg. Og, det er jo ikke fordi jeg vil svindle noen, for all del ikke. Svindlere er forferdelige. Men, det føles bare litt "tryggere" kan du si, å ikke oppgi navn. Jeg har ett nick, en avatar, en signatur og meninger. Jeg har en identitet her på forumet, og trenger ikke fortelle navnet mitt til alle. Dessuten, selv om 300 av BFs brukere har navnet under nicket, behøver ikke det å bety at alle har det. Veldig få av svindlere, og ikke-veldig aktive brukere leser Off Topic eller Opplysningen. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det som er det aller tryggeste, er jo å bare kjøpe av personer som bor i nærheten av der man selv bor, slik at man kan troppe opp personlig og hente gjenstanden og betale for seg. Det som er minuset da, er jo seff at det fort blir litt mindre ting som er til salgs å velge mellom... Men vil uansett få anbefale at alle som har blitt svindlet, leverer en anmeldelse til politiet. Iallefall dersom de har navnet på svindleren. Hoper det seg opp nok saker på en og samme person, så er sjansen der for at politoet kjører sak på ham... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg