Gå til innhold

Ønsker å kjøpe Golf GTI MK1

Ranger emnet

BusterCar

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en Golf GTI som er i bra stand og helst uten rust, regner med at dette er det rette forumet for slike forespørsler. Gjerne Pirelli versjon eller annet kult, stylet, men da gjort skikkelig.

Kan også være interessert i Scirocco!

Ønsker ikke tilbud på biler ombygget fra vanlige til GTI`er eller skrot, må være i bra stand og EU godkjent. Raskt oppgjør for rette bilen og kan hente raskt om utenbys.

Send meg en melding eller ring 92 20 44 33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka litt på denne sorte GTi-en på treff på søndag: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7491333&sid=8aD7Xf1O5687807&pos=11&tot=1295

Den er meget fin og midt i blinken hvis du ønsker en pen og orginal GTi.

Takker for den, har også redigert mitt innlegg da jeg gjerne kjøper en stylet bil også, men ikke disse som er ombygget til GTI fra vanlig Golf. Har sett på 2 stk, men de var så plaget med rust og annet at jeg slo dem fra meg.

Så på denne tråden om denne gule som ligger inne under Golf 1, noe slikt hadde verdt mitt i blinken, noen som kjenner noen som skal selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ombygd gti kan være vel så bra som en orginal (kanskje ) sliten gti.

mange som bygger om som legger litt penger i overhalling/vedlikehold. kanskje du bør være åpen for å se på ombygde oxo ;)

Ja jeg er åpen for ombygde også, men har sett noen tragiske tilfeller hvor det rett og slett aldri burde vært gjort noe med bilen dessverre. Derimot om det er skikkelig gjort og en godkjent ombygging så er det ikke noe problem med bil som er bygget om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ombygd gti kan være vel så bra som en orginal (kanskje ) sliten gti.

mange som bygger om som legger litt penger i overhalling/vedlikehold. kanskje du bør være åpen for å se på ombygde oxo ;)

Sier han som hele tiden mener at bilen min ikke er en ekte GTI, selv om den 100% sikkert er det. ;)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider