VW-HS Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 kunna tenkt meg bredda stålfelger, men jeg finner ingen som selger eller som bredder, noen som vet om noen? har tenkt på 16" transporter-felger å sveise om boltsirkel til 4x100 og bredde de til 8" Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Med så mye modifikasjon er det billigere å kjøpe nye custom felger...stålfelger lages på bestilling... :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 mener jeg så noe slikt i "kjøpt/salg felger" delen på forumet her... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 sunaas i oslo bredder.. hørte med dem.. de sku har rundt 800 pr felg.. de er gokjente til å gjøre dette Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Med så mye modifikasjon er det billigere å kjøpe nye custom felger...stålfelger lages på bestilling... :D ja, hvem lager dette på bestilling da? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hør med din lokale dekkmann/vianor etc... de vet hvem man skal ringe for dette. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 10 000 kr for å bredde 16" stålfelger og sveise inn ny boltsirkel:p og så kommer etterbehandling i tillegg:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 10 000 kr for å bredde 16" stålfelger og sveise inn ny boltsirkel:p og så kommer etterbehandling i tillegg:p Oi, ble litt dyrt det :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 1500-3000 kr for en stålfelg med custom bredde og inpress. Denne vil heller ikke trenge 2 kilo med vekter... (ok, LITT overdrevet!) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 var boltsirkel-greia som var litt vrien da, så om jeg får tak i 15" stålfelg med 4x100 boltsirkel, tror jeg jeg bredder å krom'er:D Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Har du da også hørt hva chrominga koster? :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 sunaas tok ikk e noe etterbehandling sa han... litt rart siden det heter "hjulservice"? men uansett, ekte chrom er nok ganske dyrt, men såg at felgservice driver med "sprøytecromming av alle typer felger" :p kan ringe de da:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Weller/Mattig felger får du opp til 9-15 da Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Weller/Mattig felger får du opp til 9-15 da hvor kan jeg få kjøpe de da? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Weller kan du kjøpe hos Weller i England Mattig har gått ut av produksjon, men finner dem ofte på ebay.de Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg