Gå til innhold

hehe sjekk denna ! :D Getaway Lillehamer

Ranger emnet

LilleGud

Anbefalte innlegg

Hørt noe om at en av grunna til at visse gjenger/miljøer(vil jo nødig nevne navn....;)) bruker disse bila som getaway- bil er at hvis de er chippa så funker ikke startsperra!!! er mao like lett å ta som en ford taunus.....:D

Så hvis disse gutta som driver med uatoriserte uttak fra banker kommer i prat med en eier av en slik tysk luksusdamper så spør de om den er chippa, noterer regnr og vips så har de mulig stikkeav-bil.

Noen som har hørt det samme??

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Hørt noe om at en av grunna til at visse gjenger/miljøer(vil jo nødig nevne navn....;)) bruker disse bila som getaway- bil er at hvis de er chippa så funker ikke startsperra!!! er mao like lett å ta som en ford taunus.....:D

Så hvis disse gutta som driver med uatoriserte uttak fra banker kommer i prat med en eier av en slik tysk luksusdamper så spør de om den er chippa, noterer regnr og vips så har de mulig stikkeav-bil.

Noen som har hørt det samme??

Så godt som alle leverandører av chip, sier at alle funksjoner er inntakte, såvel som avgasskrav. De som selger chip tror jeg hadde blitt upopulære ganske fort, dersom d der stemte!

Tror nok du måtte ha fått gal info der jeg gitt.

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Så godt som alle leverandører av chip, sier at alle funksjoner er inntakte, såvel som avgasskrav. De som selger chip tror jeg hadde blitt upopulære ganske fort, dersom d der stemte!

Tror nok du måtte ha fått gal info der jeg gitt.

Nja... er ikke helt sikker på om han tar feil. Jeg har også hørt det samme om "gamle" S4'n, men at det ikke var no problem på S6'n.

Kommer ikke på hvor jeg hørte dette akkurat nå.... *gruble* men helt 100 er ikke jeg heller.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Men hvor i gran skaue skal han ha klart å ha oppnådd 160km/t i lillehammer da.????

Det kan da umulig være veldig vanskelig i Fåberggata hvor dette skjedde. Man kan klare det enten man kommer fra nord, eller fra tunnellen i sør om man er gal nok i hodet (noe sjåføren tydeligvis har vært..)

Får håpe vedkommende får en klekkelig straff i det minste.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kjørte fra nord i byen, begynte ved bowlingen tror jeg..

Han kræsjet i krysset der du kjører nedover mot tunnellen (der bussene kjører opp mot stasjonen) og der du kan kjøre opp mot zipper osv..

han hadde kjørt kappløp med en golf..

Golfen hadde bremsa ved posthuset ellernoe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle møkkachippene hadde vel det problemet.. som hadde ca halvparten av lagringskapasiteten av en org. chip... men da funker ikke feildiagnose osv osv osv...

Grunnene er vel i hovedsak disse: Stor plass, Går helt ok, LETT å kjøre, og ikke minst, samma faaan om det regner, snør eller er sol, det går like fort uansett.. :D (type grunn til å velge S4 isteden for M5 f.eks.. kjipt å måtte avlyse ranet pga regn, eller bli tatt pga man snurrer i første rundkjøring... hehe..)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by z3rk

han kjørte fra nord i byen, begynte ved bowlingen tror jeg..

Han kræsjet i krysset der du kjører nedover mot tunnellen (der bussene kjører opp mot stasjonen) og der du kan kjøre opp mot zipper osv..

han hadde kjørt kappløp med en golf..

Golfen hadde bremsa ved posthuset ellernoe..

Åå jasså, flax med lyskryssa da :D hehehehe Men må si at en må være litt gal da... hehehe tre lyskryss han må igjenom får å få dette til. Men så var det vel ikke akuratt mitt på dagen han gjorde dette.. ;) Også så er ikke Lillhammer så stort, er det ikke bare såvitt rundt Hifi klubben a??? heheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Åå jasså, flax med lyskryssa da :D hehehehe Men må si at en må være litt gal da... hehehe tre lyskryss han må igjenom får å få dette til. Men så var det vel ikke akuratt mitt på dagen han gjorde dette.. ;) Også så er ikke Lillhammer så stort, er det ikke bare såvitt rundt Hifi klubben a??? heheheh

Hehe ;)

SÅvidt rundt hifi klubben? hører jeg mobbing her ? :D

neida, men bra at det gikk bra med alle hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider