Gå til innhold

RS-front til mondeo

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by antheus

Er det du som har mondeo med 14" alufelger og en stor sort alu vinge bakpå?

stemmer det.. hadde jeg hatt nok penger skulle jeg ha skiftet ut felgene og satt på no større...

Også har jeg et fint lite hull i front-fanger'n, kjørt på rev...

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Jonte

Hvem kjøper seg en stor alu vinge før alu felger?

Felger gjør så mye mere med en bil, og som oftest i den positive retningen. En alu vinge gjør seg ikke på bil uten noe som helst annen styling. Og hva er vitsen på en fwd uansett? :)

Nå har det seg sånn at jeg kjøpte vingen for 500 da (brukt), tviler på at man får noen fine alu-felger for så lite..Vitsen på en fwd? tja, så å si ingen ting tenker jeg :rolleyes: Skal ærlig innrømme at den ikke er særlig pen, men den tiltrekker STOR oppmerksomhet da... hehe..

Kommer nok ikke til å sette på no sånt no på den neste bilen jeg kjøper meg, da blir det nok no mer gjennomført styling som ikke ser så alt for brutalt ut.

Ingen som har RS-fanger liggende?

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Zetec

Åssen går det med bilen ellers da? Ser at du har MK1 akkurat som meg :) Moro bil å holde på med synes jeg da, men jeg blir jo heller aldri ferdig med den, alltid noe nytt.

Går vel greit med den, har fått på plass "streetracing.no"-merke i frontruta så den har det nok bra.. hehe.. skal vaske og polere i morgen, så da blir den iallfall blank og fin ;)

Du som har mondeo mk1, du vet ikke om noen som selger styling etc?

Blir nok heller aldri ferdig med bilen, men er det ikke det som er meninga da?? hehe..

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo ann på hva du vil ha det, vil du ha combat slik som meg så kan du gå inn på http://www.bilteknikk.net og klikke på dagens bilde, deretter velge mondeo og kikke på bildene der (Min bil som ikke er helt ferdig enda) Liker du den stylingen kan du gå videre til http://www.realcar.se og bestille.

Vil gjøre deg oppmerksom på at du sannsynligvis må modifisere litt på stylingen, jeg måtte justere bilen også, hehe.

Men resultatet kan bli bra med litt arbeid :D

Måtte bare legge til at det er ikke lagt opp bilder av bilen etter at all stylingen kom på, sånn som skjørter og bakfanger, ønsker du dette kan du sende meg en mail på bilforumet@bilteknikk.net :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider