Gå til innhold

Min Opel Omega 2,5td

Ranger emnet

X-Cell

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sliter med samme problem på den bakruta, å få krympet filmen er et mareritt - nå skjønner jeg hvorfor veil pris for å ha på film er over 6400,- på den bilen. Noen mener at man må skjøte filmen. Men når jeg endelig får det til så blir det jo en helt annen bil.

jepp sinnsykt vanskelig å sote.. også er jo pakningene rundt vinduene på sidedørene så inn i hamperæva teite laget.. :( har fått tilbud på soting på 5000kr her i byen.. men gjør det heller i sverige i såfall for ca 2500.. ;)

men dette blir laaangt fram i tid om jeg beholder bilen.. er mye jeg vil h gjort før den tid.. :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du ut sidedør rutene?

Da regner jeg med at du mente lista rundt lillevinduet eller?

Jeg tok ut vinduene (lille og store) i sidedørene, det gjør det lettere å få filmen bra. Listene er greie å få av og på, bare tar litt lengre tid enn med andre biler. Hvis du bruker ern liten skrujern. Lirk det innunder listen og dra den rundt for å få listen av. Bruk baksiden av skrujerne til å trykke lista på når den skal festes igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg gidda rett og slett ikke å plukke ut rutene.. får se om jeg gjør et nytt forsøk med enda bedre film,3m sin eller.no en som er litt tykkere... lettere å legge på.. ;)

men vi får se.. kan se skummelt ut for omegan frammover.. kan hende den blir å ende opp som rein bruksbil å at det ikke blir gjort så veldig mye med den. ;)

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel folket blir stille når du skal selge for og gå over til bmw?

bmw?? har jeg hatt nok av.. :P blir nok ikke bmw på meg.. ;) og er noen snille og kjøper omegan kansje jeg kjøper meg en ny opel? det er det ingen som vet før omegan er borte.. ;)

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønnner ikke hvorfor du skal selge jeg.

hehe.. fordi jeg har noen prosjekt på gang skjønner du.. ;) så da må nok omegan bort.. blir for dyrt å ha den som bruksbil mens jeg skal holde på med 2-3 andre prosjekter..

har 2 rullende prosjekt på gang som kommer til å bli tatt om værandre utover sen sommern og høsten.. også har da dama en bil jeg skal fixe opp også ettervært.. :)

men va disse prosjektene mine er sir jeg ikke.. :) dukker sikkert opp noe om dem i gatebil om noen månder.. ;) og nei er ikke noe bmw..

kansje det er 2 opler? :P kansje den ene er en omega? :) eller en Carlton? ;)

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5td er det BMW motor i den 1997? det er det i min 1999.

klart det er bmw motor.. :) vis ike ville jeg jo ikke kjøpt den.. ;)

men nå må den vike plass.. tenkte jeg skulle ha den som bruksbil.. men det blir for dyrt.. så da må den bort.. :(

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hvor mye fikk du for den?

den gikk for 80k... :) kjøpte den for 60.. :hello:

å "dom" som jeg er kjøpte jeg meg en ny opel i dag.. :P *hirr hirr*

tråd om den kommer.. men ikke under omega.. da dette ikke er en omega.. ;P og heller ingen racer bil.. bare et morsomt bruksbil prosjekt.. :)

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider