Suvdal Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det med komfort kommer vel også litt ann på kjørestil også, eller? Skal vel ikke merke som mye forskjell ved dagligdags kjøring? Det slår nok litt mer i asfalt sprekker og sånne ting med 35 profil, men som du sier, med normal kjøring, og fornuftig kjøring, som vil si at du følger litt med på veien hvor du kjører og styrer unna det værste, så er det ikke noe problem... :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Man må jo lide litt for skjønnheten aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 En tur frem og tilbake Riksvei 111 gjorde ikke valget så vanskelig - ser bedre ut med 19 - så hvis jeg hadde bodd i Oslo og stort sett kjørt der og på E6/E18 som tidligere så hadde en vel valgt anderledes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 En tur frem og tilbake Riksvei 111 gjorde ikke valget så vanskelig - ser bedre ut med 19 - så hvis jeg hadde bodd i Oslo og stort sett kjørt der og på E6/E18 som tidligere så hadde en vel valgt anderledes. Hvor bor du a?? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Fredrikstad - og kjører to ganger pr uke til indre Østfold langs Riksvei 111. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Da var det gjort :) - 18" TSW Volcano med Yokohama gummi på plass. Fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Da var det gjort :) - 18" TSW Volcano med Yokohama gummi på plass. Fornøyd :) Vi er ikke fornøyd før vi ser bilder ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Tenkte jeg det ikke ;) - skal se hva jeg klarer bare jeg får dratt av alt pollen som gjør vasking til et evighetsprosjekt her på østlandet om dagen. .. men regner ikke med at en 35mm senka "Stock" Golf IV med 18" er så veldig spenstig i forhold til endel av de tøffe prosjektene som er her inne :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg