Gå til innhold

Olastuen Media: Bilder fra Gatebil 2006

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått ut bilder.. tok litt tid :D

Beklager crappy kvalitet på noen av banebildene fra fredag, har tydeligvis brukt alt for lav ISO i forhold til det grå været... Skal etterbehandle alle bildene i photoshop i løpet av uken, så blir bedre etterhvert.. foreløpig er alle ubehandlet..

Er 986 bilder, enjoy :D

http://www.olastuen.no/bilder/gatebil/index.html

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder ja! Hadde det vært mulig å få tatt bort de bildene som ikke er fult så bra og uklare, så man slipper og bla gjennom 1000 bilder? :)

Nja, skal vel være få uklare bilder der nå.. en del er mørke, det blir rettet opp ganske snart (holder på nå).. har tross alt sortert ut nesten 1000 bilder allerede :D

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik, da har jeg justert levels på alle de mørke banebildene så langt det lar seg gjøre uten å ødelegge fargene og kvaliteten.. beklager at de fra fredagen ble såpass dårlig, men prøvde meg frem med litt ISO-innstillinger, som ikke viste seg å være helt heldig.. men er da masse banebilder fra lørdag og søndag som ble bra hvertfall :D

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra bilder ja! Hørt mange som har sagt mye positivt om bildene du har tatt! ;)

veldig offtopic: ISO-innstillinger, hva gjør de?

ISO justerer hvor sensitiv den er i forhold til lys.. jo mørkere omgivelser, jo høyere ISO bør man kjøre.. men jo høyere ISO man kjører, jo mer støy.. så gjelder å finne en brukbar mellomting..

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så spesielt med den velta s14?:)

Er vel ikke så mye spesielt med den, bortsett fra at den taket og knuste hele bilen på bane, hvor forsikringen ikke gjelder.. :drive2

Masse bra bilder her! :)

:thanks

Takk for det.. prøver så godt jeg kan å få dekket alles behov og interesser.. bilene kunne nok blitt enda bedre med litt etterbehandling, men det har jeg ikke rukket enda...

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider