Zemeckis Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei Lurer på om det er flere som har fått VIP invitasjon til en presentasjon av Volvos nye S80 og Volvos range vil være utstilt, inkludert den nye Volvo C70 coupe/cabrioleten. Fra mailen: Hei! Vi takker for din henvendelse på http://www.volvocars.no og vil med dette invitere deg til VIP førpremiere på Volvos nye luksusbil - Volvo S80 på Aker Brygge onsdag 7. juni kl. 11.30 eller kl.18.00. Merk at hele Volvos range vil være utstilt, inkludert den nye Volvo C70 coupe/cabrioleten. Velg selv hvilken tid som passer best: Bare så synd at jeg ikke får sjangsen til å reise nedover:( Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Argh! Det er jo bare irriterende... Jeg som bor i Oslo og greier, jeg får ikke noen invitasjon! Jeg vil dit! Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Argh! Det er jo bare irriterende... Jeg som bor i Oslo og greier, jeg får ikke noen invitasjon! Jeg vil dit! Hehe, vet ikke om det går men jeg kan jo videresende mailen jeg fikk da? Kommer meg ikke i vei uansett så. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg