oeb Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Noen som har anelse om hva tennkurva på en B21ET er? Skal kjøre på med VEMS nå, og trenger å vite sånn ca hvor mye tenninga er under lading på visse turtall. Fabrikksny B21 med 7.5:1 komp, VEMS innsprøytning m/337cc dyser istedet for K-Jet og en Mitsubishi TD04-HL16T turbo istedet for Garrett TB0313. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei! Hadde du giddet å lage en tråd om dette prosjektet ditt, jeg skal gjøre det samme når jeg får penger nok. Hadde vært artig å se! :) Lykke til i hvert fall! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Noen som har anelse om hva tennkurva på en B21ET er?Skal kjøre på med VEMS nå, og trenger å vite sånn ca hvor mye tenninga er under lading på visse turtall. Fabrikksny B21 med 7.5:1 komp, VEMS innsprøytning m/337cc dyser istedet for K-Jet og en Mitsubishi TD04-HL16T turbo istedet for Garrett TB0313. Her er min tennkurve på en B23et med electromotive ca 8:1 i komp (dreide stempel) 120kpa er 0 220 er 1 bar. Men vær forsiktig, det er ikke sikkert at denne går på motoren din!! Noen flere som vil dele litt erfaring ang tenningskurver. Har litt problem med noen verdier på bilde , merkelig de ser bra ut på bilde men på forumet så er de - foran og mangler siffer? mvh Øyvind Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jada, klart jeg skal ordne det, har strevet lenge for å finne dokumentasjon nok til å få starta opp bilen, så deler den gjerne med andre. Ser ikke tenningskurva di Øyvind.. Nei vil sikkert ikke passe rett over, har nok noen timer med mapping før den blir riktig.. må jo kjøres inn og så. Edit: derja funka det :) Så ganske fornuftig ut den tenningskurva der.. får trolig prøve meg fram og justere ned om det blir tenningsbank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg