RuuDpus Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 har en pioner deh-435r.... på den gamle clarionspilleren jeg hadde i den andre bilen var det en slags "ramme" jeg bare kunne lirke av, og kjøre et par strikkepinner inn på hver side av spilleren å rive den ut, men jeg får ikke rikka på pioneren... får ikke av den "ramma" eller hva jeg skal kalle det, så jeg får ikke stikki noe inn på sidene.... noen som vet hvordan? Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 har en pioner deh-435r.... på den gamle clarionspilleren jeg hadde i den andre bilen var det en slags "ramme" jeg bare kunne lirke av, og kjøre et par strikkepinner inn på hver side av spilleren å rive den ut, men jeg får ikke rikka på pioneren... får ikke av den "ramma" eller hva jeg skal kalle det, så jeg får ikke stikki noe inn på sidene.... noen som vet hvordan? Mvh Espen Ruud Du trenger pioneer`s pinner for å få den ut. De stikkes inn i en spalte på hver side av spilleren. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Tror du jeg kan få lirka den ut med strikkepinner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Ja, bør gå det (hvis de er tynne nok, kan prøve lange tynne flattjern etc også). Ellers er også mulig å lirke ut hele ramma bare man bruker lang nok tid på det. Ellers er det nok mulig å skaffe orginale pinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg