RuuDpus Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Å kalle dette et "prosjekt" er vel kanskje å dra det litt langt, men skal hvertfall slenge inn en basskasse og forsterker i bilen til pappa;) Skal til Tønsberg å hente en monoblokk FUSION FJL-811D og en basskasse fra fusion hos Earthquake;) Bilder kommer når jeg får somla meg til det etterhvert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 venter spent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jippi.. Nå fikk vi god tid til å glede oss. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Her er da en earthquake signalkabel og styringa til neonlysa i basskassa: Og her er basskassa: Og min kjære forsterker, Jonah Lomu: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 da har jeg fått trukket strøm og signalkabel så da kommer en liten oppdatering... beklager dåprlige bilder, men tar dem med motorola v3;) hehe... Her tar jeg ledningen gjennom: Her kom ledningen ut til slutt;) Og alle dere som ikke har en monstertang til å klemme kabelsko, min metode funker genialt;) bare å legge den på asvalten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Og der var jordingspunktet på plass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Detta ser jo bra ut :) Du får komme med tilbakemelding på åssen lyden ble, er vel ikke så lenge til du får koblet litt :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Nå har jeg fått kobla det opp;) er jo bare metal bak i bagasjerommet der, og elementet spiller bakover i bilen... må jo nesten det siden kassa er så tøff;) hehe... Er hvertfall strålende fornøyd så langt, uten at jeg har så mye å sammenligne med;) MYE MYE MYE bedre kontroll med kjapp og presis bass i forhold til hva jeg hadde i 323F`en min... men da hadde jeg anlegg i helt annen prisklasse da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Høres flott ut Ruud, jeg må nesten svippe opp å høre en gang snart :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Nå har jeg fått kobla det opp;) er jo bare metal bak i bagasjerommet der, og elementet spiller bakover i bilen... må jo nesten det siden kassa er så tøff;) hehe... Er hvertfall strålende fornøyd så langt, uten at jeg har så mye å sammenligne med;) MYE MYE MYE bedre kontroll med kjapp og presis bass i forhold til hva jeg hadde i 323F`en min... men da hadde jeg anlegg i helt annen prisklasse da:P Det var jo bra! Gleder meg til jeg er ferdig med anlegget i vitoen, skal bygge subkasser osv i morra tenker jeg, samt montere komp.settet bak, som det allerede er klargjort plass til. Så blir det litt mer jobb med det settet foran. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Høres flott ut Ruud, jeg må nesten svippe opp å høre en gang snart :) Jøsses, hvem er du? hammerstad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 tøft, hva sier faren din til det da? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Pappa synes det er kjempe tøft;) håper bare han slår ned volumet før han kjører opp storgata;) Han er vel litt for gammel til å kjøre opp der med DUNK DUNK DUNK.... høres rimelig bra på utsida;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg