Gå til innhold

Pappas primera!

Ranger emnet

RuuDpus

Anbefalte innlegg

Å kalle dette et "prosjekt" er vel kanskje å dra det litt langt, men skal hvertfall slenge inn en basskasse og forsterker i bilen til pappa;)

Skal til Tønsberg å hente en monoblokk FUSION FJL-811D og en basskasse fra fusion hos Earthquake;)

Bilder kommer når jeg får somla meg til det etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått trukket strøm og signalkabel så da kommer en liten oppdatering... beklager dåprlige bilder, men tar dem med motorola v3;) hehe...

Her tar jeg ledningen gjennom:

gjennomveggen.jpg

Her kom ledningen ut til slutt;)

komut.jpg

Og alle dere som ikke har en monstertang til å klemme kabelsko, min metode funker genialt;) bare å legge den på asvalten;)

hammer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått kobla det opp;) er jo bare metal bak i bagasjerommet der, og elementet spiller bakover i bilen... må jo nesten det siden kassa er så tøff;) hehe... Er hvertfall strålende fornøyd så langt, uten at jeg har så mye å sammenligne med;) MYE MYE MYE bedre kontroll med kjapp og presis bass i forhold til hva jeg hadde i 323F`en min... men da hadde jeg anlegg i helt annen prisklasse da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått kobla det opp;) er jo bare metal bak i bagasjerommet der, og elementet spiller bakover i bilen... må jo nesten det siden kassa er så tøff;) hehe... Er hvertfall strålende fornøyd så langt, uten at jeg har så mye å sammenligne med;) MYE MYE MYE bedre kontroll med kjapp og presis bass i forhold til hva jeg hadde i 323F`en min... men da hadde jeg anlegg i helt annen prisklasse da:P

Det var jo bra!

Gleder meg til jeg er ferdig med anlegget i vitoen, skal bygge subkasser osv i morra tenker jeg, samt montere komp.settet bak, som det allerede er klargjort plass til. Så blir det litt mer jobb med det settet foran.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider