beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hehe endelig fått tak i et 4x4 sett med stoore hjul ..... skal legge inn bilder senere i dag jeg ..må bare lade litt kamera etter gatebil i helga... d ble strømtomt gitt... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 litt moro lillafarge spør du meg Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 litt moro lillafarge spør du meg Go Biltema? Ligner i hvertfall fælt på en jeg fant der. Kunne vært veldig gøy med et 4x4 sett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 jepps stemmer det .. kjøper all spraylakken til modellbygginga der jeg ... skule egentlig ha spygrønn men det hadde dom itte ,,, ble helt konge den violet fargen der ... skikkelig kul effekt med tanke på at korninga på metallicen er såpass grov at det ser helt rart ut... men men det ble kult ihvertfall....har aldri funnet hevet 4x4 før jeg så dette blir et sett utenom det vanlige for meg ..moro Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 ser ut som lakk med "flakes" i:P litt tøft:) tenkt på å lage det selv.. blåse på fint stål spon. i klarlakken elns:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 synes det ble konge jeg... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 fant ut i dag at i norge kalles denne bilen for 4runner.. ikke hi-lux surf som i japan... i dag har jeg montert en del dekaler + lakkert skjermbreddere i samme farge som doningen Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 no er karosseriet ferdig lakkert med untak av rundt vinduer o.l Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hehe konge.. va tøff den... Har du mange modell biler? fan dere må bruke mye penger på dette.. kor har dere di plassert? ska jo ha plass til alle :) Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 har ikke så mange nå men regner med at jeg har kunnet hatt 2-300 til sammen siden jeg begynte på 80 tallet en gang ... dyrt er det ikke .. på hlj.com får du et sett til rundt 100 lappen.... men på sikt vil det jo koste litt da men ikke noe merkbart egentlig ... et tips er å legge mye jobb i detaljene da har du mest glede av et sett og jobb er det jo se feks på 635 csien min som nettop er ferdig ... brukte 13 timer på motoren den kompletterte med pluggledninger og datasprut o.s.v...... men mange har jeg ikke nå bynte igjen etter 6 års opphold etter jul og har nå7 ferdige og 2 til på gang Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 ja så det på bmw`en.. Regner med allt tennplugg ledningene va ikke med i eska.. heller tegninga.. noe du mekka selv? Så jævlig bra ut føresten.. Prøver å finne E39 byggesett.. men det va ikke lett :) Har en E30 men den har vært brorn min sin og gått gjennom X`antall flyttinger så den e så godt som knust.. :( snufs.. :worshipbm Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 de var ikke med i eska nei .. det måtte jeg lage selv .. men det er jo det som er moro .... e39 har ikke kommet enda men jeg håper det kommer .. men hvis du vil har jeg link til både e30 og e34 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 http://www.hlj.com/product/FUJ12090 http://www.hlj.com/product/FUJ12205 mye anna moro og hvis du skulle komme til å begynne med en billig og givende hobby Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg