Gå til innhold

hi-lux surf high rider....

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

jepps stemmer det .. kjøper all spraylakken til modellbygginga der jeg ... skule egentlig ha spygrønn men det hadde dom itte ,,, ble helt konge den violet fargen der ... skikkelig kul effekt med tanke på at korninga på metallicen er såpass grov at det ser helt rart ut... men men det ble kult ihvertfall....har aldri funnet hevet 4x4 før jeg så dette blir et sett utenom det vanlige for meg ..moro

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe konge.. va tøff den...

Har du mange modell biler? fan dere må bruke mye penger på dette.. kor har dere di plassert? ska jo ha plass til alle :)

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke så mange nå men regner med at jeg har kunnet hatt 2-300 til sammen siden jeg begynte på 80 tallet en gang ... dyrt er det ikke .. på hlj.com får du et sett til rundt 100 lappen.... men på sikt vil det jo koste litt da men ikke noe merkbart egentlig ... et tips er å legge mye jobb i detaljene da har du mest glede av et sett og jobb er det jo se feks på 635 csien min som nettop er ferdig ... brukte 13 timer på motoren den kompletterte med pluggledninger og datasprut o.s.v...... men mange har jeg ikke nå bynte igjen etter 6 års opphold etter jul og har nå7 ferdige og 2 til på gang

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så det på bmw`en.. Regner med allt tennplugg ledningene va ikke med i eska.. heller tegninga.. noe du mekka selv?

Så jævlig bra ut føresten..

Prøver å finne E39 byggesett.. men det va ikke lett :)

Har en E30 men den har vært brorn min sin og gått gjennom X`antall flyttinger så den e så godt som knust.. :( snufs..

:worshipbm

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider