Amzoch Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 uff jah håpe di kommer me e39, vært morro å laga modell av samme bil som jeg har.. likte den hlj siden... er så lei av sånne wrc biler osv.. att litt mer "vanlige" biler. fant en link her der di hadde Mb E klasse osv. morro.. Så e34 var Out of Stock. har en wrc bil eg ska bygge først... (men blir ikke starte på en goood måned.. ) ska flytte ned i leilgheta hos gammlingene slutten av månden så ska komme meg i orden der før eg starte.. Har jo bygd noen biler når eg var mindre.. men tok ikke alt sååå seriøst da.. såe.. :) kanskje eg sku prøve igjen. må jo ha en hobby! :) men ikke en altfør dyr a Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 nå skal jeg snart til å begynne på interiøret i kassa...men jeg vet ikke om jeg skal skifte farge inni der ... er jo en gammal toyota så det kan hende jeg bare tar å detaljelakkerer opp dash og dørpaneler og div.... vi får se ... skal gjøre ferdig skylinen min først tenker jeg... har bestilt en bil fra hlj i dag fiat 695ss abarth 60 talls rallybil med detaljeringssett Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 HEhe.. e det ikke greiest å gjøre færdig prosjektan før du kjøpe/starte på noe nytt? Hvist man hiv seg tell å bygger når man har flyttet sku man jo hatt sånn glass skap heller no lukket så det ikke sammle så mye støv. blitt litt sånn utstillings skap.. kjederlig å bygge di fine modellan før så å stuve vekk å la det ned støve Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 halla gutten... så bra ut toyotaen nå.. kanskje jeg skal prøve å få bestilt no golf byggesett fra japan.. mye blir d for et byggesett ca.. når du regner porto frakt i tillegg?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 halla gutten... så bra ut toyotaen nå.. kanskje jeg skal prøve å få bestilt no golf byggesett fra japan.. mye blir d for et byggesett ca.. når du regner porto frakt i tillegg?? Jeg betalte 340 ca for to biler og kjapeste frakt (EMS) fra http://www.hlj.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 stemmer bra det med ca 300-350 for 2 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 man må jo holde på hele tiden det er jo det som er moro... jeg bygger ca 2 sett i måneden.. og det er akkurat passe ..driver på i ny å ned når jeg får lyst... men det er dumt å ikke ha noe liggende på lur hvis man får lyst til å drive på litt ... kjipt å ha lyst men ingenting å bygge på Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 har ikke skjedd noen ting i helga da jeg har vært bortreist men håper å kunne komme med oppdateringer snart Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 huff nå går ting tregt men til dere som er tålmodige så blir det snart bilder igjen Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 driv å styre litt med ei bestilling på 4k fra hiroboy men dehar ikke det jeg skal ha på lager Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 nå har jeg endelig fått gjort litt igjen .. driver å maler rundt vinduene osv.. Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg