Gå til innhold

brukte deler eller bcb? bil med motor?

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

noen som ahr noen hvite blinkers eller vet om noe billigere enn bcb.. trenger baklamper, blink forran og blink på siden :).. også kunne jeg ha bruk for noen pyntelister på dørene på sidene også :).. noen som har no?

noen som en bil med injektion motor å selge?.. helst ikke eu godkjent.. kan også være skadet sålenge motoren og en del ineriør ikke er skadet

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet vi selger hvite blinker's Forran og og de små på siden til 740 på torshov... koster 300,-forran mener jeg å huske, og 179 for siden eller noe.. Forran er kun glass, og på siden er vel komplett trur jeg.

Skal snart bestille et par nye glass forran til min... mine har fått steinsprut-HULL=/ Må ha vært en svær sten eller sten i stor hastighet:op

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vakje det dyrt? kosta vel 120 pr. stk. for dei på sida, original volvo

kommer du med en liten lapp, pris-utskrift, eller noe om at volvo er billigere enn Torshov, får du avslag på 15% av VOLVO sin pris...Vi skal være billigere enn orginalt på slike "slitedeler"... no matter what.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider