Ole-Idole Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hello.. !! Kjører en Honda Civic 1.4IS. Jeg lurer på om folk vet om det er mye stress å bytte luftinntak på disse bilene. ?! Evt om noen kan lage "how to.." ;) Cheers .- Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg har et bilde av hvordan det var i min da jeg kjøpte den. Om det kan hjelpe deg, det vet jeg ikke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hmm :-) sa meg ikke mye nei.. men takk for bildet :-) Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Er ikke noen sak det. Bare ta bort den originale luftfilterboksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Er null stress det, selve filterboksen over gasspjeldet er festa med klips og en slangeklemme rundt gasspjeldet, mens plastboks nr.2, den ved høyre forskjerm sitter med 3 skruer. Gjort på 3 minutter å ta bort =) Lykke til :P Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Lykke til.. Dette er null problem, selv med 10 tommeltotter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Takker gutta, skal vel få dette gjort før denne lang helgen er over :-) Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Lykke til.. Dette er null problem, selv med 10 tommeltotter:) Skal være bra udugelig for å ikke klare dette ja. du får jo kjøpt ombyggingssett med rustfritt rør fra filter til innsug med monteringsanvisning. Skal være komplett umulig å gjøre feil også =) Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Espen mg: Skal nok få det til :P Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Til slutt så blir det seendes sånn ut forhåpentligvis. En modifikasjon som ser ganske tøff ut underpanseret ! Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k_flaathe Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Er null stress det, selve filterboksen over gasspjeldet er festa med klips og en slangeklemme rundt gasspjeldet, mens plastboks nr.2, den ved høyre forskjerm sitter med 3 skruer. Gjort på 3 minutter å ta bort =) Lykke til :P noen som kan forklare hva boks nr 2 gjør??? fatter ikke Siter *97 Mod Civic HB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 "resonator" i følge Haynes manualen min. Så lager vel eller demper no lyd eller no da :wonder :peace: Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 noen som kan forklare hva boks nr 2 gjør??? fatter ikke Resonator boksen er bare å skru bort, tar bare plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicMATS Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 jeg festa bare greenfilteret rett på den andre boksen...men skal skaffe meg et sån kitt som de gutta på bildene...noen som vet om hvor man får kjøpt et sånn eller selger??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 jeg festa bare greenfilteret rett på den andre boksen...men skal skaffe meg et sån kitt som de gutta på bildene...noen som vet om hvor man får kjøpt et sånn eller selger??? Så du kjører med konfilter og original panelfilter? :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg