Gå til innhold

passat 90'

Ranger emnet

tazie

Anbefalte innlegg

hei!

har en litt eldre passat. (de som er mindre pene fordi de ikke har frontgrill)

Så har jeg hørt at det finnes såkalte "grillkits" og få kjøpt til disse bilene. Lurer da på om dette er stemmer? evt. vet noen hvor slike kan skaffes? ;)

takk for svar!

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke passformen på NBS sin var så jævli bra heller egentlig.

Jeg måtte avrunde kantene for at den skulle gå bra på plass..

hehe her er bilde fra da jeg prøvde og få på grillen fra maxam.

DSCN6069_resize.JPG

jeg ga faen til slutt... den ligg nå her enda. syns faktisk orginal grillen er ganske grei på bilen min siden den er ganske så orginal ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting forresten!

Noen som vet hvor man kan få tak i disse lyktene?:

8_219272982.jpg

Fant ikke dem på noen av de sidene dere ga meg.. takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lyktene er ute av produksjonen. Det er Hella DE-lykter.

Koster i Norge ca 5500,- for sølv innramming og 6600,- for sotet innramming.

Du kan få tak i disse MYYYYE billigere på Ebay, eller evt bestille fra Amerika.

Jeg fant en butikk som solgte de til ca 3000 for paret.. dvs halv pris av Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lyktene er ute av produksjonen. Det er Hella DE-lykter.

Koster i Norge ca 5500,- for sølv innramming og 6600,- for sotet innramming.

Du kan få tak i disse MYYYYE billigere på Ebay, eller evt bestille fra Amerika.

Jeg fant en butikk som solgte de til ca 3000 for paret.. dvs halv pris av Norge.

eller så stikker du på et høggeri.. er en del som har sånne.. syns personelig det ser helt snålt ut men men.. gamla nedi veien har sånne på bilen sin faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller så stikker du på et høggeri.. er en del som har sånne.. syns personelig det ser helt snålt ut men men.. gamla nedi veien har sånne på bilen sin faktisk.

hehe ja, er en del gamle som har sånne her oxo... :P Syntes de er ganske kule jeg. Vaffal om du får på en litt feitere grill oxo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, er en del gamle som har sånne her oxo... :P Syntes de er ganske kule jeg. Vaffal om du får på en litt feitere grill oxo :)

jau, gammelt bilde av bilen til wabby på forumet.

passatfront.jpg

har du penger så ville jeg anbefale deg å kjøpe bilen til kurtemann her på forumet. trådne om bilen hans finner du her

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78989

her er annonsen:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1124820

Prata me han i går, den bilen har mye gromme deler du kan bruke, særlig hvis du har sedan (da har den , baklykter, spoiler samt rute spoler) den går ikke skikkelig så den er nok ikke alt for dyr.

der har du jo det meste du trenger på kjerra di.. grill,fanger, felger,effekt anlegg, senkesett osv osv...

Skulle gjerne hatt den selv egentlig..

EDIT: sorry så nå at du hadde STV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: sorry så nå at du hadde STV.

Hehe ja. og jeg kjøpte den i gårkveld, så jeg tror jeg avventer et nytt bilkjøp en liten periode ;) Ellers takk for infoen da! :) Men den grillen som var på bilde der, er den jeg har tenkt meg. slenger på et effektanlegg og et senkesett, i første omgang. Så vokser vel lommeboka litt igjen utover sommeren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja. og jeg kjøpte den i gårkveld, så jeg tror jeg avventer et nytt bilkjøp en liten periode ;) Ellers takk for infoen da! :) Men den grillen som var på bilde der, er den jeg har tenkt meg. slenger på et effektanlegg og et senkesett, i første omgang. Så vokser vel lommeboka litt igjen utover sommeren! :)

skjønner :)

ja hadde du hatt sedan hadde bilen hans vært kjempe kjekk for er mye fine deler på den, men blir litt mindre når du har stv men men.

gratulere me bil da, får slenge ut noen bilder en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det grillkits uten badlook?

du kan jo lage deg det selv, sett flere som har gjort det, ikke alle som har blitt like fine men..

altså stikk sag, sage ut hull i grillen å ha i netting.. men hvis du gjør dette vil jeg kansje anbefale å ikke lage så stort hull som mange gjør men heller sparkle igjen litt av vw merke å lage det fra halvparten av den og ned feks.. ja du finner det ut.

den tøffeste "grillen" syns jeg da, er denne

http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=05783&ASP=1637878&Type=VW&Model=Passat&Year=1990&Back=WA_Varegruppe+ASP=1637878+Type=VW+Model=Passat+Year=1990+Varegruppe=0425

men det er vel ikke helt sånn du vil ha hehe

EDIT: tru eiker hadde noen sånne griller før som ikke var bad look men hadde netting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider