Gå til innhold

Spiller selges: JVC KD-G202 600kr

Ranger emnet

Nox

Anbefalte innlegg

Selger min JVC KD-G202.

Helt grei spiller uten skader.

Features:

Steering remote contrl ready

Power output: 50Wx4

CD/CD-R/CD-RW compatible

cEQ

RDS

Line Ourput terminals

Spiller ikke mp3

spiller.jpg

product-5715794.jpg

Selges for 600kr.

Ved sending Kun forhåndsbetaling samt kjøper betaler frakt. (Etter å ha lest alle svindletrådene)

Spilleren befinner seg i Asker og kan hentes her.

PM eller tlf 90039737

Edit: Jeg ser på orginalbilde at det ser ut som det skal følge med en plastramme. Denne følger ikke med da jeg aldri har har hatt denne. Koster vel 20-50kr på torshov eller biltema. Monteringsrammen følger med.

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser alle svindlerpostene som har dukket opp ser du at fler har gjort dette og fått pakken i retur, noe som er sure kroner å betale.

jeg har kjøpt og solgt mye her på forumet og har vært her lenge og regner med at det gir meg nok integritet til at folk tør å forhåndsbetale.

Jeg synes dog det er trist at det har blitt så vanskelig å stole på folk, men sånn blir det når det er såpass mye svindel.

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er en SALGSTRÅD ikke diskusjonstråd om forskuddsbetaling eller ikke...

Når selgeren har sagt han vil at det skal forskuddsbetales så GODTA det og ikke snakk om han som gjorde ditt og datt!!!

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider