Gå til innhold

Bilcross/RCN Lyngås 3-4juni

Ranger emnet

TitaniumRods

Anbefalte innlegg

halloo duu....d blir morro å se folk jeg har snakket med her på løp, har sett ¨bilcross-driver¨en del ganger da men, har ikke sett deg...jeg og kanskje no kamerater(eller dama) kommer å ser på, og må vell mekke litt bil for ¨gamle bryhn¨.....hvilken klasse stiller du i????...gleder meg til å se alle klovnene som skal dit kjøre, gamle bryhn, erik weberg, kanskje solan,morten steen,rune grønvold og så kommer vell svenskene i teamet...er med i klovner i kamp skjønner u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører junior vettu, startnummer 212. Lyseblå Volvo 142;)

Ja, klovnene kan jo gjøre det bra på Lyngås, men er hardt beite i år gitt!

Så blir moro! Får håpe 140'en er i form nå da!

fett...skal følge med jeg..hehe...jaa noen av klovnene får d til der, lars erik bryhn(sviger bror) har jo kvalet der to år på rad, og i år stiller han med samme bilen, men d er jo ikke kval denne gangen da..hehe...jaa mye gode førere som kommer og mye gromme biler, så i år blir d nok ikke lett... kjørt der før du eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett...skal følge med jeg..hehe...jaa noen av klovnene får d til der, lars erik bryhn(sviger bror) har jo kvalet der to år på rad, og i år stiller han med samme bilen, men d er jo ikke kval denne gangen da..hehe...jaa mye gode førere som kommer og mye gromme biler, så i år blir d nok ikke lett... kjørt der før du eller???

Hehe, nei i år blir det hardt om plassene der tror jeg gitt.. Landsfinale vinneren, bobler fra Molde, så dette blir faart!

Ja, har "kjørt" på lyngås ett par ganger før, ikke smertefritt akkuratt da!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei i år blir det hardt om plassene der tror jeg gitt.. Landsfinale vinneren, bobler fra Molde, så dette blir faart!

Ja, har "kjørt" på lyngås ett par ganger før, ikke smertefritt akkuratt da!...

jaa det er helt klart, men kjiipe greier at det ikke er et kvalløp......kommer einar statshaug??? han som hadde vr6-golf d?????.....bobler fra molde ekke bare bare.. helt klart.....

okeii..når daa? mulig jeg har sett deg på banen før vett...hva skjedde daa????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser du skriver at du har snakka med flere som veit hvem jeg er. Ikke rart da jeg kjenner de fleste. hehe.. Kjenner de fleste klovnene og de fleste andre.. Jeg selv kjører mest "her oppe" i Akershus og Oppland. Har ikke kjørt så mye i Buskerud, men har kjørt på Lyngås noen ganger.. Hakavika, Hønefoss og Bø har jeg også kjørt. Jeg selv skal ikke kjøre på Lyngås denne gangen.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser du skriver at du har snakka med flere som veit hvem jeg er. Ikke rart da jeg kjenner de fleste. hehe.. Kjenner de fleste klovnene og de fleste andre.. Jeg selv kjører mest "her oppe" i Akershus og Oppland. Har ikke kjørt så mye i Buskerud, men har kjørt på Lyngås noen ganger.. Hakavika, Hønefoss og Bø har jeg også kjørt. Jeg selv skal ikke kjøre på Lyngås denne gangen.

morn...snakket med hvem???..hvis du mente klovnene så er jo ikke det så rart, er klovn selv lixom...okeeii..så deg på hakavik i opel corsa, den corsa'n gikk ikke dårlig den, ascona c gt motor eller?????...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt feil jeg gitt.. Syns det sto du hadde snakka med flere som hadde snakka med meg på løp, men sto at du hadde sett meg flere ganger på løp. Beklager! Corsan ja. Fæl bil! God å kjøre, men MASSE rust, ikke bra fjøring og en original 1.6liter med injection! 100 originale Opel hester. hehe. Hadde en 2.0 OHC fra Omega jeg skulle sette nedi, men så forsvant den på bud å en stakkars Moldenser måtte dra den med den lange veien til Molde å da var det meste filler på den. Jeg har også kjørt Hakavika og Lyngås med Saab før som junior og Lyngås med Kadett ett løp som junior.

-1970 Opel Kadett B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt feil jeg gitt.. Syns det sto du hadde snakka med flere som hadde snakka med meg på løp, men sto at du hadde sett meg flere ganger på løp. Beklager! Corsan ja. Fæl bil! God å kjøre, men MASSE rust, ikke bra fjøring og en original 1.6liter med injection! 100 originale Opel hester. hehe. Hadde en 2.0 OHC fra Omega jeg skulle sette nedi, men så forsvant den på bud å en stakkars Moldenser måtte dra den med den lange veien til Molde å da var det meste filler på den. Jeg har også kjørt Hakavika og Lyngås med Saab før som junior og Lyngås med Kadett ett løp som junior.

hehe da såå..går fint..hehe...jaa jeg har jo snakket med folk som har snakket med og om deg, så stemmer jo d å...lars erik nevnte bilen din på hakavik skjønner u han ba meg følge med på den for han sa d var ikke akkurat den treigeste, og hvis jeg ikke tar helt feil var dere i samme heat en gang der også. har sett deg på løp en del ganger ja.. eller deg i bilen for å si d sånn..hehe.. orginal? d kan ikke stemme, den gikk alt for godt til å være orginal ass, men den veier vell ikke mer en 5-600 kilo eller no..hehehe..okeii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corsan jeg kjørte på Hakavika var dønn original. Sveisa sperre og putta inn bur og bra dekk. Hadde bare 17poeng da før finale. Kom med ett nødskrik til en c-finale som jeg vant da alle de andre kræsja. hehe.. Kan ikke huske jeg og Bryhn var i samme heat, men kan hende vi var det.

-1970 Opel Kadett B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa det er helt klart, men kjiipe greier at det ikke er et kvalløp......kommer einar statshaug??? han som hadde vr6-golf d?????.....bobler fra molde ekke bare bare.. helt klart.....

okeii..når daa? mulig jeg har sett deg på banen før vett...hva skjedde daa????

Startliste for løpet ligger ute på http://www.nmkdrammen.com

Ja, "kjørte" Vårvelta og Høstvelta i fjor.. Vårvelta var mitt aller første bilcross løp, og da var ikke bilen i form og jeg brøyt 3/3 heat. På Høstvelta gikk bilen helt greit, fortsatt ikke optimalt, men da klarte jeg å velte allerede på første runden i første heatet på lørdag. Så har ikke akkuratt bra statistikk.. Hehe..

Bare spør "Bilcross Driver";)

Så vi får se om vi kanskje kan få snudd tradisjonen min på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider