Gå til innhold

Billig bil med bakhjulstrekk...

Ranger emnet


Norsmurf

Anbefalte innlegg

hmm.. ute etter BILLIG bil med bakhjulstrekk...

hva annet er aktuelt enn sierra og omega?

sier ikke annet enn billig, da jeg vet priser varierer veldig osv...

Sierra definerer vel prisen, egentlig.. :P

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, volvo var jeg seff. klar over.. men.. er det noe morro å kjøre rundt i tanks? (no offence) .. aldri prøvd å kjøre volvo, så jeg skal vel ikke si stort..

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

hmm.. ute etter BILLIG bil med bakhjulstrekk...

hva annet er aktuelt enn sierra og omega?

sier ikke annet enn billig, da jeg vet priser varierer veldig osv...

Sierra definerer vel prisen, egentlig.. :P

 

Er liksom ikke helt volvo fan, jeg heller.. Siden jeg selv har Beemer, må jeg liksom nevne det som et alternativ, grei bil, billige deler, god kvalitetsfølelse over den, bakhjulstrekk, dyr forsikring og ellendige aluminiums-topper..

Ellers så har du jo mercedes 190 ja, greie biler, hvis du finner en som er godt holdt, under 1.000.000 km og ser ok ut invendig (ikke rødt, blått, grønt eller evt. andre sirkus aktige farger som mercedes folka har hatt et svakt hjerte for...)

 

Eller så har du jo, mk1 mr2 grei bil, med masse moro har jeg hørt..

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en Volvo 360 og du er solgt. Bilen ser ut som en dass, går ikke spessielt bra, men den går heller aldri i stykker. Spennende kjøreegenskaper får du på kjøpet (Litt som å kjøre et badekar)

 

Kjøpte min 360 Grand Lux Sedan rundt juletider for å bruke den opp i vinter, men den går bedre enn noensinne og viser ikke tegn til å gi seg ennå. Og det til tross for at den både har blitt kræsjet og kjørt på RC-fuel, rødsprit og isopropanol.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Prøv en Volvo 360 og du er solgt. Bilen ser ut som en dass, går ikke spessielt bra, men den går heller aldri i stykker. Spennende kjøreegenskaper får du på kjøpet (Litt som å kjøre et badekar)

 

Kjøpte min 360 Grand Lux Sedan rundt juletider for å bruke den opp i vinter, men den går bedre enn noensinne og viser ikke tegn til å gi seg ennå. Og det til tross for at den både har blitt kræsjet og kjørt på RC-fuel, rødsprit og isopropanol.

 

 

Haha.

 

Har litt lyst på noe sånt rett og slett fordi det høres ut som en morsom vinterbil...

 

Forsikringa kjip på de der eller?

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

hmm.. ute etter BILLIG bil med bakhjulstrekk...

hva annet er aktuelt enn sierra og omega?

sier ikke annet enn billig, da jeg vet priser varierer veldig osv...

Sierra definerer vel prisen, egentlig.. :P

kjøp en sierra, vet du vil ha det, men så var det detta med penger?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si meg enig med overladdaren. Volvo 360 er noe av det billigste og morsomste jeg har kjørt. (bortsett ifra hu ene jeg traff på nachspiel for en tid tilbake da. men det telles vel ikke i denne samenhengen.)

 

fin vektfordeling, morsom på snø, grus og våt asfalt. Min har overlevd flere snurringer. bulkinger, utallige minutter på turtallsperra. har aldri sjekket olje, kjølevann, men går fortsatt som en klokke.

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

 

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom billig og bakhjulstrekk. I tillegg slipper du årsavgift og omregistrering.

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=12711&highlight=kadett

 

Og bilen var igjennom teknisk kontroll i dag. Fikk lov til å kjøre videre også :-) Selges med nyfiksa fløyte og eksosanlegg.

Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

ah, volvo var jeg seff. klar over.. men.. er det noe morro å kjøre rundt i tanks? (no offence) .. aldri prøvd å kjøre volvo, så jeg skal vel ikke si stort..

 

Volvo 240 Turbo Intercooler.... 180 gamp det, holder vell?

Merce 190 med 2 liters motor er vell grei.. Går godt de og er morro og kjøre!

 

Har en 190 E, med 17" sommer og nye vinter som du kan kjøpe.. Pluss masse anna dill b.ant. 1 år gammel effektannlegg...

 

Ligger en annsonse på bilbørsen fra et påar måneder tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår