tvold Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Så en knallrød E60 M5 med VF75... skilter på Melhus i går. Noen som vet om solgt ny, eller er import, eller kjenner til med info om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Solgt ny fra Strandveien Auto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 tror den holder til på orkanger, ser at han kjører rundt utpå hær ialfall. virker som en altfor særiøs familiefar som har den.. Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Den går på Orkanger ja, sett den her en del. Sinnsyk feit bil! :eek: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Feit den ja :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ein rau E60 M5 har eg aldri sett. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Me neither. Bilder? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Var denne her tipper jeg: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det har blitt meg fortalt at M5 ikke finnes i utgangspunktet i denne rødfargen, kun på 3 serien, men eieren ville absolutt ha den i rød. Løsning på problemet? Før han fikk den tok et lakkeringsfirma og demonterte hele bilen og lakket opp den etter eiers ønske. Pris? 60-70 lapper. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 møtte for et par uker siden en sort e60 i innherredsveien(trondheim) som så ut som en m5, hadde rette fangerne og eksosen... går det flere her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 møtte for et par uker siden en sort e60 i innherredsveien(trondheim) som så ut som en m5, hadde rette fangerne og eksosen... går det flere her? jepp! det går en svart en her i trondheims edle brosteingater! Men han er ikke tung på høyrefoten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Faen så fet den er! Helt sykt.. Har ingen konkurenter lenger =) (sagt hade til Amg og RS6 for lenge siden) Gleder meg til den dagen noen monterer turbo på den! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 okay, pen bil da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er nok ikke umulig at den er omlakka nei, den har jo vært en tur innom Hartge først ser det ut som :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Var det ikke en Hartge M6 som stod ved siden av den M5'en på Lånke da? Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg