Gå til innhold

Test dB Drag Racing GRATIS.... i store deler av Norge...

Ranger emnet


Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempetiltak =) Men det er en ting som er helt på trynet her, og det er at dere har ikke ETT besøk i Østfold, mens dere har både i Sandnes og Stavanger, som er bare noen skarve kilometer ifra hverandre. What the f*ck is up with that? Det sier seg jo selv at de samme folka kommer til å stille opp på begge steder..

 

Ikke jeg som har bestemt det... Etter denne touren så kommer vi til å ha en evaluering, skal ta det opp da...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetiltak =) Men det er en ting som er helt på trynet her, og det er at dere har ikke ETT besøk i Østfold, mens dere har både i Sandnes og Stavanger, som er bare noen skarve kilometer ifra hverandre. What the f*ck is up with that? Det sier seg jo selv at de samme folka kommer til å stille opp på begge steder..

 

http://www.lydibil.org/m/nyh/?nyhet=1142710010&vn=736&mid=m439&PHPSESSID=56347ea1b3182db1d954981d582c6706

 

Siden Tour'en skal gå langs kysten vil Østfold være en omvei, men man skal jo ikke se bort i fra at de gjør noe med dette til neste år.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller nok med noen kompiser på Lagunen den 15. i Bergen for å "dikke litt" som vi sier i Bergen.

 

Men har ett par spørsmål:

- Hva er programmet? Ser at det skal være fra 14-18 men sånn cirka hva skjer og når?

- Hvis jeg skal få målt annlegget mitt og muligens få noen kvaliffiserte tips når på dagen er det mest ideelt å få det til. Ser ikke for meg å løpe rundt å slite i proffene når de er opptatt med konkuranse når jeg er helt amatør med halvferdig annlegg...

 

Vi sees!

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.lydibil.org/m/nyh/?nyhet=1142710010&vn=736&mid=m439&PHPSESSID=56347ea1b3182db1d954981d582c6706

 

Siden Tour'en skal gå langs kysten vil Østfold være en omvei, men man skal jo ikke se bort i fra at de gjør noe med dette til neste år.

 

Duh, med all respekt å melde, når titta du på norgeskartet sist da? =) Om ikke Østfold er et kystfylke, så er ikke Rogaland det heller ;o) Så noen omvei blir det så absolutt ikke, de skal jo til Drammen, derfra er det 1 1/2 times kjøring til f.x Fredrikstad.

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh, med all respekt å melde, når titta du på norgeskartet sist da? =) Om ikke Østfold er et kystfylke, så er ikke Rogaland det heller ;o) Så noen omvei blir det så absolutt ikke, de skal jo til Drammen, derfra er det 1 1/2 times kjøring til f.x Fredrikstad.

Hvis du mener det er så lite som skal til, med tanke på reisefølget på endel folk, så hadde det kanskje vært like lett om du kjørte til drammen? er jo ikke noe lenger for deg enn for tour-folka?

 

Dette er jo ett gratis arrangement, man kan ikke forvente å få alt i fanget, desverre.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, sikkert enklere for meg, men argumentet ditt for å ikke dra nedom den veien faller på sin egen dumhet. Dessuten, selvfølgelig kan man ikke få alt i fanget, men hvem har vel forventa å få noe som helst i fanget?? Du er litt på sykkeltur nå.. Har du ikke bedre å komme med enn geografisk uvitenhet og antydninger du ikke har belegg for, så er det vel like greit å la andre ta seg av å svare?

 

MrAamodt: Takk for svar =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, sikkert enklere for meg, men argumentet ditt for å ikke dra nedom den veien faller på sin egen dumhet. Dessuten, selvfølgelig kan man ikke få alt i fanget, men hvem har vel forventa å få noe som helst i fanget?? Du er litt på sykkeltur nå.. Har du ikke bedre å komme med enn geografisk uvitenhet og antydninger du ikke har belegg for, så er det vel like greit å la andre ta seg av å svare?

 

MrAamodt: Takk for svar =)

 

Ta det litt med ro a... :???:

 

Anyway. Artig opplegg i Drammen i dag :) Fikk endelig snakket litt med Ander Fleischer og hørt på bilen hans! En artig opplevelse!

 

Noen kompiser var med i db-drag, noe de likte tydligvis :)

 

Tok noen bilder og, og om det er stemning for det så kan jeg godt legge de ut.

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, sikkert enklere for meg, men argumentet ditt for å ikke dra nedom den veien faller på sin egen dumhet. Dessuten, selvfølgelig kan man ikke få alt i fanget, men hvem har vel forventa å få noe som helst i fanget?? Du er litt på sykkeltur nå.. Har du ikke bedre å komme med enn geografisk uvitenhet og antydninger du ikke har belegg for, så er det vel like greit å la andre ta seg av å svare?

 

MrAamodt: Takk for svar =)

Det er IKKE Tor Steinar som bestemmer hva som skjer hvor, han er leid inn av Lyd i Bil organisasjonen som består av flere leverandører av bilstereo i Norge.

 

Det er fortsatt begrenset med tid, uansett hva du sier, ditt argument gjør det jo også slik at man da skal reise 1,5 timer innover i landet for å ha noe der, hadde jo tatt ett år eller to å fullføre en slik turne da.

 

Man kan ikke kommer overalt, sånn er det bare, turneen i år er nok en liten prøve.

 

Jeg var selv i Drammen i dag, og jeg kjørte 20 mil, og da synes jeg kanskje at 1,5 time i bil fra Fredrikstad til Drammen ikke er så ille, er jo bare å ta turen gjennom Oslofjordtunellen og gledelig betale de 50-60kr i bompenger?

Istedet for å krangle om at touren ikke går innom Fredrikstad så kan du jo sette deg ned å tenke på de som bor nord for Trondheim, for der går ikke tour'en i nærheten engang.

 

Og må bare beklage Typhon at jeg var så fjern ;) men hadde dårlig tid som det var med å få det batteriet på plass hehe..

 

Legg gjerne ut bilder :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som i korte trekk fortelle hva som vil skje på de forskjellige plassene?

 

Rundt drag'n og ellers:thanks

Her kan du få se, og få demonstrert bilstereoprodukter fra div leverandører, som f.eks Pioneer, Blaupunkt, AutoHifi osv.

 

Er også div småkonkurranser, som f.eks bilstereokastekonk. som det var i Drammen i dag, var dog ett lite oppmøte, men det vil jeg tro var pga lokasjonen. Ellers var det greit :)

 

Du kan sikkert også få litt råd og tips til montering av vanlige anlegg, dB-anlegg.

 

Er bare å spørre, jeg hjelper gjerne til :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår