Gå til innhold

Test dB Drag Racing GRATIS.... i store deler av Norge...

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er i Extreme.....Ikke tenk på det

Kan vel være verdt å nevne at det sikkert ikke er så dumt å legge en lite remotesløyfe ut av bilen med kabelsko eller noe sånn i tilfelle du ikke får stoppet anlegget, og vil unngå å bli disket for å åpne døra for å få slått det av.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bilradiospes på Nardo dere skal til når dere kommer til Trondheim? NÅ er det kjedelig at jeg ikke har noen bil å stille med gitt. Men får komme inn med H2'n for litt show off..;p Eller så sitter jeg vell på med en sposor bil til bilradiospesialisten, en Hot Rod..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bilradiospes på Nardo dere skal til når dere kommer til Trondheim? NÅ er det kjedelig at jeg ikke har noen bil å stille med gitt. Men får komme inn med H2'n for litt show off..;p Eller så sitter jeg vell på med en sposor bil til bilradiospesialisten, en Hot Rod..

Ja

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ingenting nord for Trondheim??

Når vi får den nye traileren vår, så vil vi sansynligvis komme lengre Nord... Dette har med kostnader å gjøre og avstander.

Blir denne touren en suksess, så skal du ikke se bort fra at den blir utvidet neste år...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetiltak =) Men det er en ting som er helt på trynet her, og det er at dere har ikke ETT besøk i Østfold, mens dere har både i Sandnes og Stavanger, som er bare noen skarve kilometer ifra hverandre. What the f*ck is up with that? Det sier seg jo selv at de samme folka kommer til å stille opp på begge steder..

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider