Gå til innhold

Test dB Drag Racing GRATIS.... i store deler av Norge...

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

Hørtes iallefall godt i HUMMERn når vi kom forbi der ja:D Vet ikke om du husker det, men når du sto ved siden av bilen din så kom det en B Vectra og en kar som kasta ei Imsdal flaske inn i ruta på Vectran?:p Ehm..det var meg. Brodern kom i HUMMER'n akkurat i det øyeblikket..Så deg flere ganger for å vandra der;) Zetec: Det viste jeg jo, men med egne tanker så blir det som oftes feil her og der:shake

ja jeg huska den flaska.

Liker ikke at folk kaster flasker på biler, selv om det ikke er på min ;-)

Men fikk med meg at du ikke prøvde på hærverk da, skvatt bare litt til.

så den hvite hummeren da, ikke ås vanskelig å se, skulle stillt deg på siden av tor sin da, to pene hummere ved siden av hverandre er nice :D

Tror ikke det blir no vegg i bilen, for da blir den ikke så anvendbar, siden den brukes til arbeid å alle typer kjøring.

Blir vell til å ta mot triks fra dere som kan det, å prøve å gjøre så mye ut av det som mulig

Så blir det kanskje å bygge en bil til Med vegg

Er under planlegging :D

Og når det gjelder negern, så må det være den mest aktive neger jeg har sett, eller mest aktive fyr i det hele tatt, makan til service ser man sjelden

All honør til han da, mange som kan takke han for at di spillte så høyt i dag

Takker også caan og emma, og alle som arangerte, for å gjøre en go instats, for at man skal ha det gøy

Sånt står det respekt av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble 46 deltagere til slutt... Det må jeg si er bra til å være på en mandag ettermiddag ;)

Du skulle jo å kommet bortom en tur og sagt hei, så kunne vi ha delt noen Hummer historier...;)

Ikke værst bare det da:) Jo, skulle gjort det, men virka ganske så opptatt der du satt. Så deg sto borte i HUMMER'n å fikkla med et eller annet også, men kan være litt sjenert av meg noen ganger:p Hehe..Så det var du som kjørte den svarte H2'n? Kjørte den Champagne farga jeg..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg huska den flaska.

Liker ikke at folk kaster flasker på biler, selv om det ikke er på min ;-)

Men fikk med meg at du ikke prøvde på hærverk da, skvatt bare litt til.

så den hvite hummeren da, ikke ås vanskelig å se, skulle stillt deg på siden av tor sin da, to pene hummere ved siden av hverandre er nice :D

Tror ikke det blir no vegg i bilen, for da blir den ikke så anvendbar, siden den brukes til arbeid å alle typer kjøring.

Blir vell til å ta mot triks fra dere som kan det, å prøve å gjøre så mye ut av det som mulig

Så blir det kanskje å bygge en bil til Med vegg

Er under planlegging :D

Og når det gjelder negern, så må det være den mest aktive neger jeg har sett, eller mest aktive fyr i det hele tatt, makan til service ser man sjelden

All honør til han da, mange som kan takke han for at di spillte så høyt i dag

Takker også caan og emma, og alle som arangerte, for å gjøre en go instats, for at man skal ha det gøy

Sånt står det respekt av

Dette ang flaska var en kamerat av meg som kom. Meningen var jo å treffe igjennom ruta hans, men bomma litt kan en si:p Hehe..Ja, hadde det vært plass ved siden av Tor sin hummer hadde jeg nok parkert den der. Kunne være vanskelig med plasser til tider der. Men på tampen av dagen så jeg på andre siden av bygget, og der var det jo gooood plass..! Tenkte jeg skulle slå av noen ord med deg, men var ikke 100% sikker på at det var deg. Som jeg sa til Tor, så kan jeg være litt sjenert til tider. Men vi får ta det igjen på neste dB drag, da skal bil og anlegg være i boks til meg igjen også. Har diverse planer om både bil og bilstereo..! Gutta som drar rundt på LIB Tour fortjener ros! Dette er veldig bra..Håpe dere tar turen til Trondheim om ikke så veldig lenge igjen;) Tor, kommer til Rudskogen med H2'n. Vi får slå av noen historier da tenker jeg, regner med du skal dit?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ang flaska var en kamerat av meg som kom. Meningen var jo å treffe igjennom ruta hans, men bomma litt kan en si:p Hehe..Ja, hadde det vært plass ved siden av Tor sin hummer hadde jeg nok parkert den der. Kunne være vanskelig med plasser til tider der. Men på tampen av dagen så jeg på andre siden av bygget, og der var det jo gooood plass..! Tenkte jeg skulle slå av noen ord med deg, men var ikke 100% sikker på at det var deg. Som jeg sa til Tor, så kan jeg være litt sjenert til tider. Men vi får ta det igjen på neste dB drag, da skal bil og anlegg være i boks til meg igjen også. Har diverse planer om både bil og bilstereo..! Gutta som drar rundt på LIB Tour fortjener ros! Dette er veldig bra..Håpe dere tar turen til Trondheim om ikke så veldig lenge igjen;) Tor, kommer til Rudskogen med H2'n. Vi får slå av noen historier da tenker jeg, regner med du skal dit?

Jeg skal til Rudskogen ja... Om jeg kjører Hummer eller Chevrolet, det får vi se på...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har norgesrekorden jo hehe

Men spillte da 148,5 i finalen da?

Jaja ikke så nøye, skal vell greie litt mere senere

Du må spille samme score to ganger, dvs for å sette Norgesrekord må du spille over den tidligere rekorden to ganger, den laveste av de to scorene blir ny rekord.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider