300ZX Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 nice:) den der pickup'en var vel her på verdal under rånebilfestivalen ifjor? Den var vell der ja. Vi var jo med på bilknusingen:) Blir det bilknusing i år å eller? Prøve å ta hjem "gullet" i år å:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Den var vell der ja. Vi var jo med på bilknusingen:)Blir det bilknusing i år å eller? Prøve å ta hjem "gullet" i år å:) tror det ja,er ikke helt sikker.. kommer dere med tevodekk supran da? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 tror det ja,er ikke helt sikker.. kommer dere med tevodekk supran da? Ja, supra`n blir helt sikkert med dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 nice:) den der pickup'en var vel her på verdal under rånebilfestivalen ifjor? jepp var der en tur;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ja, supra`n blir helt sikkert med dit. ok:) ganske fin audi'n din forresten:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Den var vell der ja. Vi var jo med på bilknusingen:)Blir det bilknusing i år å eller? Prøve å ta hjem "gullet" i år å:) Kommer oppover jeg Simon så vi får forsvare VM tittelen;) Demolition Power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 jepp var der en tur;) husker å ha sett den ja,jeg tok vel bilder av den å,ligger på http://www.raan.no Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Kommer oppover jeg Simon så vi får forsvare VM tittelen;) Demolition Power Hehe, får prøve å ikke ødelegge trynet mitt i år da:lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ok:) ganske fin audi'n din forresten:) Takk for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hehe, får prøve å ikke ødelegge trynet mitt i år da:lol Hehe,ikke alle som er som deg og ofrer helsa for en VM tittel;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilsideRX7 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Vi lå på samme hotell som dere på elverum, meget nice den RX-7'en, hadde prøvd den før han som kjørte også virket det som:) RÅ bil.. Takk for det=) fikk godkjent den i dag, så nå blir det hvite skilter=) Siter - 1996 Mazda RX7 RS Veilside, Öhlins, PanSpeed, Feed, AutoEXE, REamemiya, Trust, Recaro, Mazdaspeed, Work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Takk for det=) fikk godkjent den i dag, så nå blir det hvite skilter=) Gratulerer da:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilsideRX7 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Gratulerer da:thumb Takk for det du=) får skiltene neste uke. måtte spesial bestilles siden det er lite skilt bak. Siter - 1996 Mazda RX7 RS Veilside, Öhlins, PanSpeed, Feed, AutoEXE, REamemiya, Trust, Recaro, Mazdaspeed, Work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drifter-X Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 I hvilken form er han sistemann på laget til Vm i bilknusing da? Da mener jeg han uten tenner,penger og venner Siter 95 200 Sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 I hvilken form er han sistemann på laget til Vm i bilknusing da? Da mener jeg han uten tenner,penger og venner Han fikk igjen 35000,- på skatten, så han har det vell bra ja tror jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg