911ruf Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Han fikk igjen 35000,- på skatten, så han har det vell bra ja tror jeg:) Kråk er RKM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kråk er RKM Han er RKM i cirka en uke tenker jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilsideRX7 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Han er RKM i cirka en uke tenker jeg:) aldri om han der fikk tilbake så masse på skatten. det er jo mere penger enn han har tjent gjennom hele livet...:lol Siter - 1996 Mazda RX7 RS Veilside, Öhlins, PanSpeed, Feed, AutoEXE, REamemiya, Trust, Recaro, Mazdaspeed, Work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drifter-X Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 blir vel varm i trøya de han skylder penger å da tenker jeg..Må vel holde seg inne noen uker da.. Siter 95 200 Sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Vær snill med kompisen deres nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ja pen rx7 dette, var nede på treffet jeg å nå.. du husker kansje jens å jørgen, jørgen som kansje skulle sitte på big wheels cosworthen? var med de jeg, men faen at jeg ikke var der når damene var der.. :P Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 ja pen rx7 dette, var nede på treffet jeg å nå.. du husker kansje jens å jørgen, jørgen som kansje skulle sitte på big wheels cosworthen? var med de jeg, men faen at jeg ikke var der når damene var der.. :P du må følge bedre med neste gang da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 aldri om han der fikk tilbake så masse på skatten. det er jo mere penger enn han har tjent gjennom hele livet...:lol Du er rikeste kompisen min.... Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Du er rikeste kompisen min.... han er rikeste kompisen min oxo;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg