rakett Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei har akkurat fått meg en delebil, en slutten av 80-tallet omega a 2.0i CD utgave som bare har gått 138000 på speedoen :) denne er som sagt en CD-utgave, med full pakke utstyr..el vinduer, soltak, turteller, kjørecomputer etc. mitt spørsmål i denne sammenheng nå er om det er noe mulighet for meg å få montert denne kjørecomputeren på min 87 2.0i LS? er også automatgir på denne, men det skal ikke over.. Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Årsmoddel på CD utgaven?litt viktigt. Ja hvis du har lik motor type, tror jeg faktisk det er bare plug and play,ledningene du mangler osv,tror jeg du finner under paneler ,at de er lagt opp fra fabrik, er 96% prosent sikker.så ikke 100,kan ta feil Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 var faktisk noe sånt jeg hadde trodd egentlig...turtellerinstrument var plug & play, så jeg håper.. ;) cd er antagelig av de siste utgavene med de gamle svarte plastfangerne... har en helt annen type interiør enn andre omegaer jeg har sett fra åttitallet og automatgir.. står "beste bil 94" i frontruta på den, men jeg tror ikke den er SÅ ny siden det omega a v2.0 med nye fangere og front kom i 91 (?) skal prøve å finne ut asap. takk for svar :) Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 vis det er samme motor så passer kjørecomputeren. ledningnene ligger bak klokken som du må fjerne, og bryteren står under håndbrekket. er mulig du må legge opp temp føleren ute, eller ta den fra delebilen din. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg