tinntinn Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 HEHE:cool: :p hvem leverer wb da? 2-3stk wild beast i refleks kasse vil spille ifiller hørselen din rimelig kjapt iallefall :). Og de spiller BRA (ikke bare kvantitet). Cadence er en av mine favoritter, irriterer meg at jeg ikke fikk noe spessielt bra pris på WB :). Endte opp med RF 12" T1 (x2..), er rimelig fornøyd med de. Mekka de i lukka kasse. Husk gode forsterkere til disse da. WB er rimelig lettdrevene (i forhold til RF iallefall..). RF T2 syns jeg ikke forsvarrer prisen, men elementet er kult da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Mange som leverer Wild Beast i dette landet. Ice audio har forhandler oversikt på siden sin... http://www.iceaudio.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 du må gi meg et tilbud da?:) er faktisk lit nyskjerrig på soundstream`en din. har foresten en Macrom M1A.1000D monoblokk fra før av. (1000w rms) 3000w max... driver vel litt den og? I Golf II ville jeg brukt lukket kasse og da vil f.eks Soundstream RFW-12 ha kasse på 17-23 liter. Disse gir hvertfall utrolig mye spilleglede for pengene. Alternativ 2 Earthquake SZ-12. De spiller fantastisk dypt og passer i både lukket og refleks. Men jeg vil fortsatt anbefale lukket kasse, rundt 30-35 liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg ville gått for Soundstream Reference RFW-12. Har selv 2 stk. VanGogh VGW-12 som er identiske med disse. Disse har samme data og mål. Endringer utover navnet er forbedret membran på RFW-12. Har ikke koblet opp elementene mine enda, men har hørt dem spille i en annen bil. Veldigt fornøyd med både byggekvalitet, lyd kvalitett og trøkket i dem. Litt bilder av elementene mine: Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg ville gått for Soundstream Reference RFW-12. Har selv 2 stk. VanGogh VGW-12 som er identiske med disse. Disse har samme data og mål. Endringer utover navnet er forbedret membran på RFW-12. Har ikke koblet opp elementene mine enda, men har hørt dem spille i en annen bil. Veldigt fornøyd med både byggekvalitet, lyd kvalitett og trøkket i dem. Har selv en Van Gogh 10" i 15,7 liters kasse. Spiller veldig pent og høyt også :) Anbefaler sterkt dette elementet, som nå heter RFW da. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 du må gi meg et tilbud da?:) er faktisk lit nyskjerrig på soundstream`en din. har foresten en Macrom M1A.1000D monoblokk fra før av. (1000w rms) 3000w max... driver vel litt den og? Ta en telefon til Gundersen, Engen Audio, Audio-Art eller en av de andre forhandlerne våre, så får du sikkert et hyggelig tilbud:) Du finner komplett forhandlerliste på InstallBay.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hva får man av disse merkene for under 1500kr stk. ? ;) bortsett fra 3004spl :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 må vel si at cadence Wild Beast durer godt:) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg