Gå til innhold

pioneer vs wild beast vs rockford

Ranger emnet

tinntinn

Anbefalte innlegg

HEHE:cool: :p hvem leverer wb da?

2-3stk wild beast i refleks kasse vil spille ifiller hørselen din rimelig kjapt iallefall :). Og de spiller BRA (ikke bare kvantitet). Cadence er en av mine favoritter, irriterer meg at jeg ikke fikk noe spessielt bra pris på WB :). Endte opp med RF 12" T1 (x2..), er rimelig fornøyd med de. Mekka de i lukka kasse.

Husk gode forsterkere til disse da. WB er rimelig lettdrevene (i forhold til RF iallefall..). RF T2 syns jeg ikke forsvarrer prisen, men elementet er kult da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må gi meg et tilbud da?:) er faktisk lit nyskjerrig på soundstream`en din. har foresten en Macrom M1A.1000D monoblokk fra før av. (1000w rms) 3000w max... driver vel litt den og?

I Golf II ville jeg brukt lukket kasse og da vil f.eks Soundstream RFW-12 ha kasse på 17-23 liter. Disse gir hvertfall utrolig mye spilleglede for pengene.

Alternativ 2 Earthquake SZ-12. De spiller fantastisk dypt og passer i både lukket og refleks. Men jeg vil fortsatt anbefale lukket kasse, rundt 30-35 liter.

VGW-12-back.gif

subzero10big.jpg

subzero2.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for Soundstream Reference RFW-12.

Har selv 2 stk. VanGogh VGW-12 som er identiske med disse. Disse har samme data og mål. Endringer utover navnet er forbedret membran på RFW-12.

Har ikke koblet opp elementene mine enda, men har hørt dem spille i en annen bil. Veldigt fornøyd med både byggekvalitet, lyd kvalitett og trøkket i dem.

Litt bilder av elementene mine:

Bilde058tt.jpg

Bilde060tt.jpg

Bilde061tt.jpg

Bilde062tt.jpg

Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for Soundstream Reference RFW-12.

Har selv 2 stk. VanGogh VGW-12 som er identiske med disse. Disse har samme data og mål. Endringer utover navnet er forbedret membran på RFW-12.

Har ikke koblet opp elementene mine enda, men har hørt dem spille i en annen bil. Veldigt fornøyd med både byggekvalitet, lyd kvalitett og trøkket i dem.

Har selv en Van Gogh 10" i 15,7 liters kasse. Spiller veldig pent og høyt også :) Anbefaler sterkt dette elementet, som nå heter RFW da.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må gi meg et tilbud da?:) er faktisk lit nyskjerrig på soundstream`en din. har foresten en Macrom M1A.1000D monoblokk fra før av. (1000w rms) 3000w max... driver vel litt den og?

Ta en telefon til Gundersen, Engen Audio, Audio-Art eller en av de andre forhandlerne våre, så får du sikkert et hyggelig tilbud:) Du finner komplett forhandlerliste på InstallBay.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider