Radial Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hei... jeg hadde samme problemet med omtrent samme dumpen. det som skjedde med min var at når jeg slapp gassen åpnet jo dumpen og lukket ikke igjen omtrent før motoren dauet pga den da søg falsk luft... har fjernet den nå men skal montere den igjen ettersom jeg har økt ladetrykket.Jeg shimset opp alle shimsene og måtte til med 5 kroninger men hjelp ikke noe spesielt:( hehe. Men du får bare shimse i veg;) Lykke ti:) 940'er må ha resirkulerende dump.. har du ikke dette kan du glemme det. Tenker da på FK og FT-motorer med LH 2.4 Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 940'er må ha resirkulerende dump.. har du ikke dette kan du glemme det. Tenker da på FK og FT-motorer med LH 2.4 Hei.... yes, vet det men av en eller annen merkelig grunn funker den fint på min.... bortsett fra det med at den ikke lukker når den skal.. men tviler litt på at det har med motoren å gjøre. Tydelig vis flere som har problemer med det og det er da Subaru.. Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hei.... yes, vet det men av en eller annen merkelig grunn funker den fint på min.... bortsett fra det med at den ikke lukker når den skal.. men tviler litt på at det har med motoren å gjøre. Tydelig vis flere som har problemer med det og det er da Subaru.. Jøss, sjekka potta etter litt tomgangs-kjøring?;) Skal love deg det oooser bensin av eksosen din;) hehe, problemet ditt vil nok muligens være enda større med høyere ladetrykk og.. du vil miste enda mer luft ved lekkasje pga høyere trykk...evig ond syklus det der..hehe :) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jøss, sjekka potta etter litt tomgangs-kjøring?;) Skal love deg det oooser bensin av eksosen din;)hehe, problemet ditt vil nok muligens være enda større med høyere ladetrykk og.. du vil miste enda mer luft ved lekkasje pga høyere trykk...evig ond syklus det der..hehe :) hehe. joda når jeg står å ruser motoren i fri og brifer med dumpen lukter det "LITT" bensin:D hehe, men noe utover det er det ikke noe problemer verken på tomgang etc... men blir spennende å teste den igjen:D kommer ett skriv om hvordan det gikk;) Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg