erst Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei, Lurte egentlig bare på om jeg får tilbake halv årsavgift hvis jeg avskilter bilen, eller må jeg knokse den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Du kan levere skiltene på Statens Vegvesen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Regelen er vel halv årsavgift om du leverer skilter før 1 juni... hurry! ;) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Regelen er vel halv årsavgift om du leverer skilter før 1 juni... hurry! ;) Før eller på dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Regelen er vel halv årsavgift om du leverer skilter før 1 juni... hurry! ;) Juni? Sikker på det? Litt rart siden du betaler halv årsavgift fra 1 Juli... Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Stemmer bra med 1. juni. Her er det bare å løpe skoa av seg. ;) Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Du kan få refundert halv årsavgift hvis bilen leveres til godkjent bilopphugger/oppsamler innen 1. juli. FOM 1.juli er det halv årsavgift hvis du henter ut skiltene for første gang i år. http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?doc=/usr/www/lovdata/for/sf/sv/td-20051124-1410-005.html&emne=%c5rsavgift Vi er ikke halvveis i 2006 enda gutter. Har jo bare såvidt unnagjort 5 av 12 mnd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg