eiriksmil Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 jeg tenkte på den andre generasjonen! den som er litt rund i kantene:) Den går vel ikke dårlig den med 156hk? Vel, hva jeg har hørt er at basismodellene ikke går så veldig bra, fordi den er tyngre, men med noen små mods går det vel greit. Husker ikke om den er turbo eller ikke, tviler.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Vel; Generasjon 1: 1985-90, liten, lett, spretten, 130 hk, originalen Generasjon 2: 1990-1999, større, tyngre, mindre spretten, 130 hk (slapp) - 276 hk (mini-Ferrari fra østen).. :) hvordan får du til 276hk,hehe! Hvilken type er det,hehehe!? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanzini Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det er vel nesten så du får råd til en 944 turbo. Om 0-100 på 6 sek og toppfart på 250 er greit nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvordan får du til 276hk,hehe! Hvilken type er det,hehehe!? Er vel RHD JDM bil. Er iallfall en Turbo-utgave med 201 hester. Tror det flytter på seg. Turbo equals simple power, eksos, filter, litt upping av turbotrykk, og en re-map/tune, og jeg vil tørre å påstå at du har rundt 210-220 hk, om ikke litt mer. Riktignok betyr ikke ordet turbo 500 hester ved å fjerne en pling og en plong, men turbo-trimming er generelt billigere og enklere enn NA trimming. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvordan får du til 276hk,hehe! Hvilken type er det,hehehe!? Det er nok turboen .. og basis modellen er den med 156hk .. men den eiriksmil tenker på er USA modellen med 2,2liter .. som er DØD og alt ondt .. også kommer den med automat av alle helvetes saker.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 eller bare en honda integra type r ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det er nok turboen .. og basis modellen er den med 156hk .. men den eiriksmil tenker på er USA modellen med 2,2liter .. som er DØD og alt ondt .. også kommer den med automat av alle helvetes saker.. MR2 med automat? Er som å ha vaniljesaus på en digg biff! Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 golf 1 GTI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Turboversjonen har 204 hk den, samme motoren som står i Celica GT4 fra samme tiden.. Hva som står i MR2 i japseland er for meg uvist da:) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2gti Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Mr2 turbo USA utgaven har 204 originalt. Den japanske utgaven har litt over 220. Den siste turbo utgaven som kom i 2gen karroseriet hadde 245 gamp.:) Det er den samme motoren ja som sitter i celica gt4 st 205. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 eller bare en honda integra type r ;) Får man en slik bil til en rundt 100k`? Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 vr6 Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Får man en slik bil til en rundt 100k`? nei, må bevege seg nærmere 200k da... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Med MX-5 har du så og si en turbobil. Greddy kit til rundt 11K. Derfra har man bolton alternativer til 300 gamp og ferdige kit til 400+ om man bygger en solid bunn. Ikke er den spes slø orginal heller. På lik linje med MR2 er dette en ekte sportsbil. Ikke en hot hatch. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 men nå får man ikke turboutgaven til mr2 til under 100k :) Jeg ville sett etter en Celica GT4 Carlos Sainz til rundt 100k, DET er en rå bil :D EDIT: Link Siter [-] 1991 BMW 320i E36 [x] 1985 Toyota Starlet [x] 1988 Ford Escort [-] 1977 Toyota Celica ST2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.