Gå til innhold

Min Golf III 1,8i 96

Ranger emnet

Stress87

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte de på bilextra på nesttun i bergen...

de e lett å montere... tok vell en time... ikke noe bulk i pansere...

Med andre ord, den klapper lett sammen? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tviler sterkt på at det går ann å rive av noe som helst på de! det finnes jo andre typer da! kan ta en titt på http://www.astina.dk der jeg kjøpte mine!

ka du har tenkt å gjøre med de da?

har du en pc i bilen å eller kordan fungere den tuch panelet ditt?

jeg tenkte på å stanse ut egene skiver i aluminium og ha med blått lys bak.

Ja jeg har en laptop i bilen med gps og annet snaks. musikk, filmer +++ og så er det kjekt å alltid ha med seg dvd brenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder av Golf 4 Girkulen.

som du ser så følger det med pose og en ramme, men den e lett å ta av.

Det er litt annderledes innfestning på Golf 4 kulen så jeg skal lage en adapter på jobben. jeg kan lage noen ekstra vist det er interesse for noe sånt.

Nå er det faktisk sånn at jeg viser stor interesse for en slik adapter etter at jeg i dag gikk til innkjøp av en g4 girkule. Håper det fortsatt er mulig selv om det er lenge siden du laget din.... så får du gi lyd fra deg om det er noe jeg kan gjøre for deg...

fett....

jeg har kjøpt meg en DVD/navigasjons spiller til bilen no!

holder på å koble det opp... litt stress:D

noen som har koblet opp pioneer AVIC-X1R spiller med dvd og navigasjon?

Er det så vrient da er ikke alt innebygd i enheten bortsett fra antenne? husk bare å få jora den kabelen som skal til håndbrekket et annet sted hvis du vil ha brukervennlighet på spilleren din. Hvis du står ovenfor noen spesifikke problemer prøv å forklare hva det er så skal jeg guide deg som best jeg kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feste av G4-kule gjøres enkelt med litt elektrikertape rundt stanga og ei slangeklemme på den strammefunksjonen på kula.. Billig og enkelt. :)

DIY; http://www.bilforumet.no/topic/55751-diy-do-it-yourself-tråd-for-golf-3/?do=findComment&comment=1272545

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg solgte faktsik den adapteren for et par dagersiden til arond88 her på forumet...

den spilleren har to ekstra bokser som skal kobles til. navigasjons boksen må stå i riktig reting iforholt til bilen og den må ligge vanrett i bilen.

jeg må finne ut hvar som er probleme, men har blitt syk så jeg orker ikke jobbe mer med det.

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Kult prosjekt!:)

Har en kompis med Golf 3 Cab, samme farge som din , hehe. Åssen blir det med anlegg i bilen din? Du snakka om fusion? Han kameraten min har nå handlet Fusion frontsett og amper, skal ha full fusion PowerPlant pakke, havner vell på en 15-16k for amper og høytalere. Men du er kanskje mer motortypen?

Lykke til videre

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...

jeg har tenkte på fusion anlegg ja... tror det jeg skulle ha ble på ca 8k tilsammen. no har jeg jo fått meg dvd og navigasjon i bilen, men har fortsat bare to 4" og en sub. vi får se hvor lommeboken vill.

Du må gi meg en lyd når han kompisen din har fått anlegg... lurer på hvordan fusion egentlig er. har bare hørt gode ting da :D

hadde tenkt å bytte motor, men det prosjekte måtte jeg legge på hyllen. har egentlig gått GANSKE treigt med bilen i det siste. har så mangen planer at de drukner i hverandre.

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 6 years later...