Gå til innhold

Min Golf III 1,8i 96

Ranger emnet

Stress87

Anbefalte innlegg

Skjer det noe? :)

ja. men off... alt koster penger.

Har tenkt å kjøpe DEFA varme ting i morgen. skal prøve å montere det selv.

Ellers så har jeg funne meg et Recaro intreør til bilen min. sort og grøtt stoff. kansje med varme. skal få se bilde av det i morgen.

ser også på audi 1,8T motor. tenkte jeg skulle undersøke litt nermere om hva jeg må gjøre for å få den nedi og godkjent.

bra du er innom å frisker opp tråden min colli. skal foresten gjøre arbeidsbenken min ferdig i morgen. :D

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

hehe... har borret 4 nye hull i boret mitt... så det går Ganske treigt. tenkte jeg skulle gjøre en skikkelig insats no i uken.

har fått noen kule ider etter jeg var på sandven idag. (der selger de bare biler over 700k) tenkte å lage ny mittkonsoll i bilen. med armlenne og hi-tec. koppholder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk han jeg snakker med fortiden. så kansje det blir en ny motor på meg. :D

Hva synes dere her på forumet om å bruke 40k på å bygge om motoren? det er jo egentlig å sløse bort penger fordi men får vell ikke så mye igjenn for det når man selger igjen.

blir glad for å høre erlige meninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pft, med all morroa man får med 260-280 hester og turbo (har du litt mer penger og tid kan man vel dra dem nærmere 400?), så kan det ikke måles i penger. :)

Har du råd til det, og lyst på, så kjør på. Du får noe unikt vertfall, og drar fra de fleste andre Golf 3. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

ja no jobber og sparer jeg til den store gullmedaljen...

her funne motor og alt jeg trenger. jeg og han jeg skal kjøpe alt av skal montere. motoren står i en an golf no så skal nok få den til å gå. (han har ikke prøvd å godkjenne den) har undersøkt en god del å det skal ikke være umulig å få godkjent den med 150 hk.

det blir G60 understell fordi da kan jeg beholde de felgene jeg har no.(4x100)

men skal ikke love noe ennå! det e jo en god del penger! tenkte på å se om noen har lyst å sponse meg. tviler på det, men det e jo låv å håpe:D

brom brom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lenge siden det har skjedd noe her!

jeg tenkte å oppdatere dere litt på hva som skjer...

jeg har som sakt i tankene å bytte motor til en 1,8T fra en A3. akurat no leter jeg etter et datasprut som jeg kan bruke på motoren. har sett på haltech, megasquisrt og Vams sine data sprute.

jeg kan få et megasquirt av han jeg skal kjøpe motoren av, men jeg må koble å mape det selv. det tviler jeg på at jeg klarer.

er å usikker på om jeg får godkjent motorbytte. skal bruke g60 bremser (sånn at jeg kan behålde felgene mine!) og jeg har lite lyst til å bytte senkesett.

noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye effekt regner du med å hente ut..?

Og hvor mye er G60-bremsene regnet for å tåle (fra VW sin side, dvs maxeffekt på fabrikkbil med disse bremsene)..?

Tviler du får ombyggingspapirer fra Møller til ombyggingen, men du kan jo prøve å høre med Biltilsynet hva som eventuelt må til.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider