Marvil Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Og 1,8T det er snakk om er vel 150hk originalt pluss litt frisering, så det kan muligens bli stramt. Greit å godkjenne den med 150 hester, men om du kjører med mer, så er det litt trygt for ens egen del også om bremsene tåler effekten (eller tåler G60-bremsene mer?).. :) Edit; Litt sein, visst.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 jaja... stoppe e en an ting... må nok sikkert skifte til noe større senere... det blir sikkert bare midlertidig. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Og 1,8T det er snakk om er vel 150hk originalt pluss litt frisering, så det kan muligens bli stramt.Greit å godkjenne den med 150 hester, men om du kjører med mer, så er det litt trygt for ens egen del også om bremsene tåler effekten (eller tåler G60-bremsene mer?).. :) Edit; Litt sein, visst.. :) G60 har vel samme bremser som VR6, så da skal det jo i teorien gå med 174. Kanskje 190 om VR6 Syncro bruker de samme bremsene. I teorien altså:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 det er jo 4x100 på g60 og 5x100 på vr6. vist man kjøper nye bremser fra f.eks. brembo. er de gokjent med mer hk? da tenker jeg på skive kaliper å kolsser. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Ja, forskjellige boltsirkel, men utenom det så er bremsene like på VR6 og G60. Og hvis man kjøper større skiver og bedre kalipere så kan du ha mer hk. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 tenkte nemelig fleske til med brembo en dag. men det blir nok lenge til! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jeg har laget meg en liten prototype av en dump ventil på jobben... her er noen bilder. (magler en tut på midten) hva synes dere? :D Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Fet den, men trenger en del polering! :D Masse riper jo. Alt er vel tilverket i rustfritt? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 det er nok alu min gode mann... å messing stempel... gidd ikke poler på prototypen... den e stygg nok fra før av :D Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 det er nok alu min gode mann... å messing stempel... gidd ikke poler på prototypen... den e stygg nok fra før av :D Tøfft! funker den da? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 har ikke testet den... magler en motor med turbo... vist det er noen i bergen som har lyst å prøve den så værsegod. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Få testet den asap. Og legg ut film med kvalitet av testingen. Spennende saker. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 kom med en turbomotor så e den testet! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 såfremt du har fått det helt tett mellom det øvre vakuumkammeret og utløpet og en fjær med riktig kraft funker den nok veldig bra den der, men kunne se litt liten ut for en bil med mye krefter.. altså litt underdimensjonert, men det ser du jo.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 den er faktisk litt større en en orginal RFL dump ventil. tror den skal takle det.... må jo bare teste om den er tett å fjæren er sterk nok. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.