boXer Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Du mangler en O-ring eller 2. Edit: Legger til et bilde av innmaten i en Sytec ventil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 jepp.... magler en i lokke og en i bunn av dumpen, men har ikke laget til spor til den ibunn.... satser på at det ikke lekker så mye! hehe.. e jo bare en prototype! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Stilig.. :) Får satse på den fungerer.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Du mangler en O-ring eller 2. Edit: Legger til et bilde av innmaten i en Sytec ventil. se der ja... hadde ikke planer om å ha o-ringer på stempele. det er ivertfall ikke det på RFL dump ventilen... håper det fungerer uten... det e jo en grei pasning på stempele å selynderen. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Endelig en update... lenge siden sist no... Har vært å hentet og montert audi TT pedaler no. her er noen bilder. var ganske vrient å få de på! skal feste de skikkelig en an dag, men fett ble det! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Ble jo bra det :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 se der ja, TT pedaler er alltid snasent.. Hadde du problemer med å få gummien helt rundt? Da kan jeg anbefale å smøre inn gummien med grønnsåpe.. Gjorde jobben en hel del enklere sist jeg monterte slike for en venn Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 aiai!! ble skikkelig bra dette! :D *gledesegtilåkommehjem* :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 se der ja, TT pedaler er alltid snasent..Hadde du problemer med å få gummien helt rundt? Da kan jeg anbefale å smøre inn gummien med grønnsåpe.. Gjorde jobben en hel del enklere sist jeg monterte slike for en venn ja var litt problemer med å få de halt rundt... skal feste det skikkelig og prøve tipse ditt. foten satt ivertfall bra på pedalen! selv når det var vått... var liit anderledes en de biltema pedalene jeg hadde:p Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 No var det lenge siden bilen min hadde fått litt kos. men no er den ren å pen igjen. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Du vet ikke tilfeldigvis om det er mulig å rive av det hvite laget på toppen av plasmaskivene. synes det er fint med plasma men kunne tenkt meg en annen look på skivene har noen ideer men så er det tid, penger og guts som trengs for å prøve ut noe slikt. jeg har ødelagt ting før når jeg har tukla med sånt, som feks tuch panelet på 7" pc skjermen min det sprakk når jeg holdt på å bygge om midtkonsollen. det var heldigvis ikke så dyrt på carputer men unødvendige 300kr ble det jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 tviler sterkt på at det går ann å rive av noe som helst på de! det finnes jo andre typer da! kan ta en titt på http://www.astina.dk der jeg kjøpte mine! ka du har tenkt å gjøre med de da? har du en pc i bilen å eller kordan fungere den tuch panelet ditt? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 så har jeg kjøpt meg noen luft selyndre som skal holde pansare oppe. tror det er de beste 100 kr jeg har brukt på den bilen! ekstremt fornøyd med resultate! var på bil-xtra i tønsberg å hørte etter disse men de viste ikke vilke levrandør det var, så jeg må spørre deg hvem bil-xtra du handlet på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Angående disse panserløfterne dine, vanskelig å montere? Ble det no antydninger til "bulk" i panseret når den er lukket igjen? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 jeg kjøpte de på bilextra på nesttun i bergen... de e lett å montere... tok vell en time... ikke noe bulk i pansere... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg