Gå til innhold

Min Golf III 1,8i 96

Ranger emnet

Stress87

Anbefalte innlegg

Da skjønner jeg mer av høyden bak.. :)

Men da reiser du til selger og sier du skal ha et 40/40-sett og gir han det gamle tilbake. Må da vel finnes noe regler hvor man betaler for noe man ikke får..

Si det var nødvendig for kjøpet at den var senka 40mm bak, ellers ville du aldri kjøpt den. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei hei... no har jeg putlet litt med bilen igjen... har gjort noen små forbedringer.

Først så fjernet jeg tillhenger feste, svigermos sete eller rygge sensoren som noen liker å kalle det. tror jeg må tette igjen hulle med noe.

DSCN6250.jpg

så har jeg kjøpt meg noen luft selyndre som skal holde pansare oppe. tror det er de beste 100 kr jeg har brukt på den bilen!

DSCN6247.jpg

ekstremt fornøyd med resultate!

DSCN6249.jpg

og tilslutt montert golf 4 girkule!

DSCN6244.jpg

jeg kuttet stangen 2 cm

DSCN6245.jpg

jeg hadde bilen min inne hos biltilsynet og fikk godkjent senkesett og felger. jeg har altig trodd folk på biltilsynet altig er sur, men de jeg snakket med var veldig bli å grei...

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei igjen. No er jeg på jakt etter et anlegg i bilen min. jeg tror jeg har funne ut hvilket merke jeg skal ha! det heter Fusion (Vist noen har hørt om det)

Er det noen som har peiling på hva som passer best av komponenter og forsterkere i golfen min så ta en tur innom Linken min på Bilsterio Forumet.

Her er linken:

Anlegg i en golf 3

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
jeg ønsker meg tempratur måler i bilen (inne og ute). men vill ikke ha sånn biltema greie som ligger å slenger... noen som har sett temp måler som er integrert i bilen?

Skjønner hva du mener. Kjøpte noe sånt på Bilxtra. Ute-sensoren gadd jeg aldri montere, og igår fjerna jeg hele greia. Ble for jalla. Men har desverre ikke sett noe integrert...

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. No er jeg på jakt etter et anlegg i bilen min. jeg tror jeg har funne ut hvilket merke jeg skal ha! det heter Fusion (Vist noen har hørt om det)

Er det noen som har peiling på hva som passer best av komponenter og forsterkere i golfen min så ta en tur innom Linken min på Bilsterio Forumet.

Her er linken:

Anlegg i en golf 3

En kammerat av meg kjøpte Fusion av Autod. Han er fornøyd med det han kjøpte iallefall :)

- Nissan 200sx s13 92mod, sort

- Toyota Celica 88mod GT - SOLGT

- Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider