Gå til innhold

Min Golf III 1,8i 96

Ranger emnet

Stress87

Anbefalte innlegg

• Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk..

jeg kjøpte de av Kinetic her på forumet. tror ikke det er så lette å få tak i. tor du må kjøpe hele instrumentpanele til golf 4.

Hm,ok.

Måtte du trikse mye med ledninger, eller var det plug and play..?

Varmeseter finnes forøvrig på Golf 3, men tipper det var ekstrautstyr på CL/GL, vertfall, siden jeg ikke har det, mens zuhr har det på sin, hvor begge er GL..

Hadde så absolutt vært kjekt å ha til vintern, men håper DEFA WarmUp holder..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm,ok.

Måtte du trikse mye med ledninger, eller var det plug and play..?

Varmeseter finnes forøvrig på Golf 3, men tipper det var ekstrautstyr på CL/GL, vertfall, siden jeg ikke har det, mens zuhr har det på sin, hvor begge er GL..

Hadde så absolutt vært kjekt å ha til vintern, men håper DEFA WarmUp holder..

det er ingen medninger. bare 4 visere. Jeg måtte file litt av de to lengsre siden jeg har alu ringer på. de minste måtte jeg lime på siden hulle inni de var litt større en de gamle. ellers var det ganske grei fitt.

har GL jeg å, men ikke varmeseter. tror du ikke det er lagt opp ledningsnett til setene da? hadde ikke forundret meg. det er så mange løsekontakter overalt synse jeg.

DEFA WarmUp tror jeg er digg å ha. hvor mye måtte du ut med?

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis ligger det ledningsnett til det, men aner ikke. Fant ikke noe bak der bryterne originalt er plassert (til venstre for CD-spiller), men lette ikke nevneverdig mye heller.

Betalte vel rundt 4500 inkl montering i fjor vinter, men ser Møller av og til har noen tilbud på 3500. Har forøvrig ikke den største pakken med batterilader og digitalt tidsur inni bilen, men tenkte å sjekke hva det koster å utvide til dette også. :)

Men uansett, ingenting slår å gå ut til isfri og varm bil, mens alle andre står og skraper og fryser.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli vanskelig å si om det kommer til å subbe eller ikke..

Hvor stivt er senkesettet ditt..?

Ingen i nærheten som har spacere du kan prøve da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er senket 40/40 dekk dim er 205/40/17*7" ET 35 eller 38 husker ikke

Da vil jeg tro at du fint kan space ut 10-15mm bak. 5mm foran blir det nok ikke noe problem med når du har den høyden, om ikke bilen din er veldig myk. Kommer som ann på hvor stivt senkesettet er som sagt. 40mm fjører på originaldempere funker heller dårlig med tiden.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider