Gå til innhold

20'' på golf?

Ranger emnet

joakim_ford

Anbefalte innlegg

det største jeg har sett kjørbart er en med 18" tror nok uansett 20" ikke vil passe noe bra på en toer... om det da ikke er en country!

Har sett det på bilde (hvertfall i vw speed en gang) .. alt går men det vil jo se helt rart ut med så store felger på så liten bil.

Ville nok satset på noe mindre hvis jeg var deg.

EDIT: om det er kjørbart eller ikke vet jeg ikke. (som Vwidar nevnte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min smak så blir det absolutt ikke pent. 17"ere er nesten maks du kan ha på Golf om det ikke skal se så altfor dumt ut. Med nok senk så blir 17" finfint. Men 20"ere?? Nei!

Og da 17" i form av Keskin KT1, ikke chrome-bling-rice felger..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sett litt på diameter på dekket hadde skjønt at det ikke gikk. 225/30-20 er jo omtrent samme diameter som brukes på Merce E-klasse, Audi A6 osv

Har 225/30-20 på min Golf, men det er en Golf 5 da :D

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må virkelig legge til mitt synspunkt på for store felger..

det ødelegger proporsjonene bilen... seriøst...

samme hva slags bil det er..

gamletypen A4 f.eks.. de som setter på 20" der.. ser helt på trynet ut, blir ALT for stort..

nei takke seg til breie 16" og nedover!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider