Nifty Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 1.8 8v Problem : Fikk start på den etter at den hadde stått ute i 6mnd, vinter. gikk og putra på 3 sylindre. Var en knekt ventilløfter . skifta og skrudde på, samt skifta fordeler, med nye plugger, fordeler, og rotor, samt kabler. ny coil. skrudd sammen, og nekter å starte? Tror jeg har fått registert rett, stemmer det ikke at syl 1 skal stå i topstilling? om dere skjønner? har fått tak i ett anna pumperele og sjekka at bensinpumpa pumper. er bensin på tanken. hva annet kan det være? begynner bli ganske så lei av shiten.. Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 1.8 8v Problem : Fikk start på den etter at den hadde stått ute i 6mnd, vinter. gikk og putra på 3 sylindre. Var en knekt ventilløfter . skifta og skrudde på, samt skifta fordeler, med nye plugger, fordeler, og rotor, samt kabler. ny coil. skrudd sammen, og nekter å starte? Tror jeg har fått registert rett, stemmer det ikke at syl 1 skal stå i topstilling? om dere skjønner? har fått tak i ett anna pumperele og sjekka at bensinpumpa pumper. er bensin på tanken. hva annet kan det være? begynner bli ganske så lei av shiten.. Sikker på att registeret er riktig? Det er merker på både kamhjul og veivakselhjul. Hakket skal stå ca ned på veiva, og ca opp på kamhjulet. Har du sett på pluggene etter att du har prøvd å starte? Er de tørre eller bløte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 kanskje du har samme feil som meg... bygde om en vanlig kadett til gsi... hadde satt bensinslangen feil... prøv å bytt om på inn og retur Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Sikker på att registeret er riktig? Det er merker på både kamhjul og veivakselhjul. Hakket skal stå ca ned på veiva, og ca opp på kamhjulet.Har du sett på pluggene etter att du har prøvd å starte? Er de tørre eller bløte? pluggene er bløte, men har sjekka, og det er gnist, er helt nye plugger. på veiven, var det ett hakk, og på blokka, en "nål" som stod ut fra blokka. når disse var på samme sted, var stempel 1 i topposisjon. det er gnist, den får bensin. skjønner det faen ikke.. hosta og tente litt, men fint lite.. skal skifte olja, bare for å ha gjort det og.. Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 pluggene er bløte, men har sjekka, og det er gnist, er helt nye plugger. på veiven, var det ett hakk, og på blokka, en "nål" som stod ut fra blokka. når disse var på samme sted, var stempel 1 i topposisjon. det er gnist, den får bensin. skjønner det faen ikke.. hosta og tente litt, men fint lite.. skal skifte olja, bare for å ha gjort det og.. Det skal ikke være noen "nål" på blokka etter att du har tatt av reimskiva, men det kan vere en nål som skal peke på ett merke på reimskiva til dynamo/servoreim. Ta av reimskiva og se på reimskiva til tannreima for å være sikker. Merkene skal være omtrent rett ned da. Har du målt kompresjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Sjekk evt. luftmengdemåler og gasspjeldføler. Bør ikke være mye galt siden du får både bensin og gnist. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.