Hot Rod Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg har rustsveist og tinnsparklet opp et helt karosseri så jeg vet hva de gjorde i "gode gamle dager". Det er bare det at den gangen var stålet i bilene 1,25mm. Ikke 0,9mm som nå. Man slipper ikke unna sparkel helt da heller, forresten. Skulle jeg tette et rundt jevnt hull på, la oss si 2 cm ville jeg gjort følgende: Klippet ut to platebiter, en på 3 cm i diameter og en på 1,9cm i diameter. Så ville jeg limt den største biten på baksiden av hullet. Etter at limet tørket vile jeg limt den lille oppi hullet for å slippe å fylle dette med sparkel. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg har rustsveist og tinnsparklet opp et helt karosseri så jeg vet hva de gjorde i "gode gamle dager". Det er bare det at den gangen var stålet i bilene 1,25mm. Ikke 0,9mm som nå. Man slipper ikke unna sparkel helt da heller, forresten. Skulle jeg tette et rundt jevnt hull på, la oss si 2 cm ville jeg gjort følgende: Klippet ut to platebiter, en på 3 cm i diameter og en på 1,9cm i diameter. Så ville jeg limt den største biten på baksiden av hullet. Etter at limet tørket vile jeg limt den lille oppi hullet for å slippe å fylle dette med sparkel. Jeg har da fulgt med på ditt prosjekt ;) Vet du kan de "godegamletriksene" :) Den siste fremgangsmåten er bedre en de andre grunnet at du slipper og fylle opp hullet med sparkel. Men jeg fikk da sveisa min bakluke uten at det slo seg noe ekstremt.Og da snakker vi japsestål på en gammel Daihatsu :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.