Porsche911c2 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Bruker samme jeg. GTI'en er super den. Men bruker annen til grunning da det er temmelig mye jobb å få renset bort all grunninga fra sprøyta. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Herlig! Jeg heller mot den! Duger biltemas "proff" til grunning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Synes den er knall jeg, men har ingen ting annet å sammenligne med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Bra! Da kjøper jeg den. Tenkte å kjøpe den store sandblåseren fra biltema også. Noen som bruker denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Jeg bruker sandblåseren og "proff" sprøyta (grunning) fra BILTEMA. Dette funker greit. Og til lakk bruker jeg DeVilBISS GTi sprøyta kjøpt hos Thiller a/s. Kjempefornøyd med den sprøyta, gitt meg mange flotte resultater. Skal handel meg mer utstyr etterhvert. Greit med noen lakksprøyter, litt utvalg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Godt med tilbakemeldinger! Jeg kjøpte devilbiss gti sprøyta på tiller på fredag, og jeg gleder meg til å teste den! Skal avgårde å handle kompressor og biltema sprøyte i morgen :) Hva slags sparkel bør jeg bruke? Samme til plast og metall? Jeg har et sparkel som skal funke bra, men det må tørke i 24 timer, og det synes jeg blir litt mye... Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Da er også biltema sprøyta handlet inn, og det er tydelig at den er av en litt annen kvalitet enn devilbissen. På tiller sa de at jeg skulle kjøre på 2,7 bar trykk på devilbiss, men i manualen står det 2 bar. Hva skal jeg bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg bruker å se ann lengde å tykkelse på slange før jeg stiller trykket, på den slangen jeg normalt bruker har jeg ca 2,2-2,3 bar ut fra kompressor. 10m og ganske tynn. 24T tørretid på et sparkel? Hva slags sparkel er det, vanlig sparkel som brukes på karroseri herder uten problem på godt under halvtimen. Jeg bruker CarSystem sitt sparkel, det er samme som Wurth og 4CR og er lettslipt og fint å påføre. Hagmans er noe du absolutt bør holde deg unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg