Gå til innhold

Hva slags bil til 30000-50000?

Ranger emnet

Majestet

Anbefalte innlegg

263244-bilde1-img_1187.jpg

Link

eneste er at du ikke får plass til kjøleskapet ditt med isbitmaskin, hvis det skulle gå istykker, og du var nødt til å frakte det til kjøleskap-med-isbitmaskin-servicemannen.

(misunnelig? næhæi) ;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

263244-bilde1-img_1187.jpg

Link

eneste er at du ikke får plass til kjøleskapet ditt med isbitmaskin, hvis det skulle gå istykker, og du var nødt til å frakte det til kjøleskap-med-isbitmaskin-servicemannen.

(misunnelig? næhæi) ;)

God bil, har en sånn en selv fra 96 med 2 liters motor. Gått mindre enn 100.000km.

Litt vanskelig å få solgt, så du kan sikkert få deg en sånn til en god pris.

Utover det har eksosanlegget mitt bare rusta opp tror jeg, begynte å lekke sånn helt uten videre på lørdag.

Veldig praktisk, har selv kombien og er plass til mye stæsj i bilen serlig med nedslåtte bakseter.

Drar overaskende bra med tanke på liten motor (2l = 116hk :rolleyes: ) og funker generellt bare helt greit.

Helvete å gjøre arbeid på bilen, oljefilteret f.eks sitter klemt inn bak alt som er å klemme det under (over drivakselen, under manifolden og på baksiden av motoren hurra) men men.

Litt risting i plast osv, og har en lei tendens til å få småslitt girkasse ganske fort. Annen ting med den er at den har en god del vindstøy og støy fra hjulene..

Men en god bil. Fikk aldri solgt min jeg da så den går vel kanskje på billigsalg om 6-8 mnd :rolleyes: . Må ha meg noe med snurrbo.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider