KriegHeim Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Har nå kjøpt meg ny bil, en lancer... Strøken bil forresten. Vel, spørsmålet er hvor store høytalerne som står fremme er? Er en 1995, 1.6glxi sedan Nå står det en kassett spiller i bilen, jeg synes å huske fra gammelt av at det fantes en slik adapter, slik at man kunne koble på discman ( ja, det er lenge siden ) Tenkte å ha en slik å koble på mp3 spilleren mens jeg sparer til ny spiller :) SÅ litt på biltema sidene, men fant ikke noe der.. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 tror bilextra elle biltema, elle no lignendes type butikk skal ha slike adaptere, husker fattern hadde en slik kassett han brukte i 240'n, der han kunne koble MP3 spilleren sin til. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 tror bilextra elle biltema, elle no lignendes type butikk skal ha slike adaptere, husker fattern hadde en slik kassett han brukte i 240'n, der han kunne koble MP3 spilleren sin til. Jepp, stemmer vel bra det. Kan ikke finne det på noen nettbutikker.. mulig de ikke selger noe sånt lengre, ingen som har kassett spillere lengre doh Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg mener at det er 5.25" i den jeg. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Clas Ohlson har! Ligger litt lengre nede på linken! http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm.asp&CatPath=Eq0q112q116q678q675&CampPath=&NoCache=2006-05-31%2000:09:04&IsCampaign=N&COSID=0C310D15979440FEBD7F395ABD39010E879940 Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Du har 4" foran under dashbordet og 6,5" i hattehylla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Du har 4" foran under dashbordet og 6,5" i hattehylla. ok. Har du vært ute med disse før? Det ser jo ut som om jeg må demontere halve dashbordet for å komme til de framme.. Bak har jeg ikke sett etter skikkelig Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er jo nesten like greit å kjøpe en brukt cdspiller til et par hundrelapper da. Bilstereo faller fort i verdi, selv om det så å si bare er gimmicks som blir oppdatert når nye modeller kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er jo nesten like greit å kjøpe en brukt cdspiller til et par hundrelapper da. Bilstereo faller fort i verdi, selv om det så å si bare er gimmicks som blir oppdatert når nye modeller kommer. Jeg har en gammel cd spiller liggende, poenget var at jeg gidder ikke bruke tid på å montere en gammel spiller, før jeg får fatt på en skikkelig spiller Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er jo bare å smekke rett over det hvis man ikke har kappet av orginale kontaktene på bilen. Men mulig man må kjøpe ISO-adapter til 50 spenn (biltema) hvis det står orginal spiller der da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ok. Har du vært ute med disse før? Det ser jo ut som om jeg må demontere halve dashbordet for å komme til de framme.. Bak har jeg ikke sett etter skikkelig Neida det er så lett å få de ut så. Bare legg hodet ned på gulvet og titt opp så skal det være to eller fire skruer oppunder der som du skrur løs. Så fjerner du bare det dekselet som er foran høyttalerne. Litt vanskelig forklart, men det er ingen sak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Neida det er så lett å få de ut så. Bare legg hodet ned på gulvet og titt opp så skal det være to eller fire skruer oppunder der som du skrur løs. Så fjerner du bare det dekselet som er foran høyttalerne. Litt vanskelig forklart, men det er ingen sak :) Ok, jeg får ta meg en titt, spiller ikke så veldig bra det originale. Vet du om du har mye "magnetplass" å gå på foran? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ok, jeg får ta meg en titt, spiller ikke så veldig bra det originale. Vet du om du har mye "magnetplass" å gå på foran? Du skal ha en ganske feit 4" for å ikke få plass til den. Nøyaktig hvor mye plass det er husker jeg ikke, men du bør klare deg fint, det er helt åpent bak der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg