Typhon Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Nå har jeg leita på Pioneer sine sider og plaget google en lengre periode uten særlig hell. Lurer på om noen snille herrer sitter med databladet til Pioneer sitt gode TSW305C element? Hadde vært flott :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Har dårlig erfaringer med å få tak i spesifikasjoner fra Pioneers elementer uten å faktisk ha kjøpt elementet nytt (eller med originalemballasje). Alle parametre ligger vedlagt i esken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 har 2 stk elementer i eske med databladet -også.... skal finne de fram og kopiere den om du trenger den, eller er det bare T/S parametrene? anbefalte størrelser på kasser? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kan ikke jeg bare ta meg en tur til deg i morgen a James? Skal nedover på campingen likevel så kan jeg like gjerne stikke innom :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jada, men må bli litt ut på kvelden ;) mye overtid for tiden... :( Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er ikke der før kvelden anyway :) Vi ringes! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Nå har jeg leita på Pioneer sine sider og plaget google en lengre periode uten særlig hell. Lurer på om noen snille herrer sitter med databladet til Pioneer sitt gode TSW305C element? Hadde vært flott :) Mvh Tony Eller du kan registrere deg her, så får du det i pdf-format.. http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4059_35354,00.html Slipper du å plaga matador =D Skulle vel stå det meste under "Installation Manual".. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ahh.. kult :) Skal sjekke ut det! Takker! Var hos James i dag og fikk skrevet ned viktige parametere da, så er berga :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg