Gå til innhold

Golf bestemor edition prosjekt

Ranger emnet


Credit

Anbefalte innlegg

Ja, 15/16 med bred kant og 60/60 senk (iallfall), gjør en bil langt penere enn stort, hullete bodykit og store felger.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

stemmer..

 

kan si at flere av bildene over er god innspirasjon men blir nok ikke på langt nær så mye. Først spredere og så senk er vel det eneste som kommer til å gjøres utvendig på en stund. Samt klare blinklys på sidene og forran.

 

I dag har det ikke blitt gjordt særlig mye, eksamen og været får ta endel av skylden. Har bare fått hentet inn etpar tilbud på anlegg og fått fjernet reklamen for gumpens auto under høyre bakllykt. Brukte her en hårføner til å varme opp klistremerket slik at det ble lettere å ta av

 

Før

 

golf3.jpg

 

Etter

golf2.jpg

 

 

Noen som vet hvilken funksjon slangen i bildet har?

 

golf1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60/40 og 9*16 - ferdig Golf.

 

+1

Som vi snakket om, Øyvind, dette gjelder jo utrolig mye annet også. Det tar like lang tid å sette på ett stort plastikk kit, og 18" felger, som det gjør å senke den, og sette på 16" felger. Med mindre felger, mye senk, og litt OEM styling, kan man rett og slett ikke gå feil. Det blir helhet! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slangen er til forvarming av innsugsluft.. dette forhindrer "forgasserising".. noe vi ikke har så mye av lenger ettersom forgasser ikke leveres på golf 3..

 

 

den har et spjell som er styrt av vakuum, så når det er "kaldt" så åpner spjellet, og den suger luft fra rundt eksosmanifolden.. og når det blir varmt nok, så lukker den spjellet..

 

 

fjern den først som sist, så slipper du og tenke på det.. bare husk og blend av vakuumslangen fra motor til spjellet

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slangen er til forvarming av innsugsluft.. dette forhindrer "forgasserising".. noe vi ikke har så mye av lenger ettersom forgasser ikke leveres på golf 3..

 

 

den har et spjell som er styrt av vakuum, så når det er "kaldt" så åpner spjellet, og den suger luft fra rundt eksosmanifolden.. og når det blir varmt nok, så lukker den spjellet..

 

 

fjern den først som sist, så slipper du og tenke på det.. bare husk og blend av vakuumslangen fra motor til spjellet

 

Har sett på slangen i dag og har ikke funnet noe spjeld? hvor sitter spjeldet. Har også fått tak i spredere i dag så blir montering av de. rustsanering og fjerning av slangen som står på programmet fremover. Senk har blitt satt på vent foreløpig. prioritere anlegget før det. Må også legge opp ledningsnett til sprederene så regner med å legge det via et rele slik at det bare blir styrestrøm som går inn i kupeen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Grunnet jobb og dårlig økonomi har det blitt gjordt lite med bilen i det siste men fikk i dag montert originale golf 3 spredere.. I morgen er planen å modifisere plastdekslene som stod der sprederene er nå til å passe i feltet mellom sprederene og blinklysa, bilder kommer i morgen. Har også fått montert litt anlegg i form av en blaupunkt velocity forsterker og sub

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår