LupoB0Y Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 hoppla :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Emm fine "biler2... :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Do you want to know more? :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Give me mooooooore!!! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Skyline'n er überdigg... men jeg liker ikke Spyder'n ... Men det var kanskje damer vi så på? :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Får man virkelig registrert en R34 GTR i usa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Ser hvor dårlig filmen er når du ser hvordan de må reklamere for den :) Eneste skylinen som er verd å se på, men den har de lagt til i filmhistoriens mest latterlige bilrace med bro hopp :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Eneste skylinen som er verd å se på, men den har de lagt til i filmhistoriens mest latterlige bilrace med bro hopp :D Du har ikke vært med på race med bro-hopp i tønsberg, skjønner jeg.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by LupoB0Y Do you want to know more? :D Fin bil.... :) Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by GhostGoose Får man virkelig registrert en R34 GTR i usa? Ja, etter diverse ombygginger. Kilde: Paul Walker himself, som nå har sin fjerde R34! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Kid-A Ja, etter diverse ombygginger. Kilde: Paul Walker himself, som nå har sin fjerde R34! Er paul walker han som racer for respekt? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Hadde dama lagt seg på panseret til bilen min så skulle jeg straffepult henne.............Tenker ikke på lakken i det hele tatt! Nei fysj......... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Viking067 Hadde dama lagt seg på panseret til bilen min så skulle jeg straffepult henne.............Tenker ikke på lakken i det hele tatt! Nei fysj......... Husk at smooth skin med fuktighetskrem er like beskyttende som autoglym for lakken din ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Er paul walker han som racer for respekt? Nei, han er skuespiller:D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Er paul walker han som racer for respekt? ...to some people that's more important.... Ja, det er han!:D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg