Kastel Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Har dere trua på det her:P hørte den skal passe på innsuget med litt filing å herjing?hvor mye effekt får jeg ut av dette ? Noen ider hvor mye jeg må betale for en 36/36 DCD? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Har dere trua på det her:P hørte den skal passe på innsuget med litt filing å herjing?hvor mye effekt får jeg ut av dette ? Noen ider hvor mye jeg må betale for en 36/36 DCD? Den forgasseren finner du på diverse Opel'er. Men husk at dysinga i den kan variere noe i forhold til det du må ha. Litt mer effekt kan det gi om du også bytter kam til en A (B23/230A) eller K (B23E). Men det blir nok ingen værsting kan jeg love deg. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 litt ot, men jeg har kansje b23e til deg, hvor i landet bor du? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 holder til i kalde møre:P er ute etter en grei innsprø motor med ,men det er frakt osv da:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 http://media.putfile.com/240-engine-swap sjekke denne linken:) B230k weber 36\36 med 3" effektannlegg å k kam!! Billig trim da :P Synst den gjikk veldig bra jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 FK etterpå gjekk enda bedre :D Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hehe ja men ikkje verst for å være en K motor da så det er enda håp:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg gidder ikke å sende en motor, så da er det rimelig uaktuellt regner jeg med. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hehe nei litt for gale å sende!!det blir for dyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg