avantgarde Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kun 252 000 Euro koster denne vognen i Tyskland. Hva en slik koster i Norge vet jeg ikke. Denne sto parkert i en sidegate til Strøget, og siden bilen er reg. i Danmark, koster den maaange millioner! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Blang, blang! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Daws, Garde! Jeg så en mørk blå slik utenfor Vika Atrium også for en stund siden i stretched versjon. Tilhører en finans-kjendis, DK2-et-eller-annet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Så en slik en oppi oslo en gang jeg og. Utenfor et galleri Stod også en Jag xjs og en ferrari der... stod å glante en stund for å si det slik!:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Daws, Garde! Jeg så en mørk blå slik utenfor Vika Atrium også for en stund siden i stretched versjon. Tilhører en finans-kjendis, DK2-et-eller-annet... Du er jo en kongespotter Skeker'n (ikke royalt!) :partyon Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
$tonear^^ Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 He tror eg har sett samme bilen på samme plass, SÅ den i Køben den 9. mai.. i år... Siter Kjører: Derbi GPR Replica 03mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 danmark har vel europa's høyeste avgifter når det gjelder bil, norge kom vel på andreplass.. dette var oppe til diskusjon når undersøkelsen ble gjennomført for ikke mange uker sida.. SJUKE avgifter da :s så fin bil som mange ikke får kjøpt:P Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Prisene i Danmark tar helt av noen ganger. Spesielt på diesel... Gode eksempler finnes på sidene til Mercedes, Audi og BMW Ekstrutstyret er det også helt ville priser på. Det er en grunn til at danskene kjører rundt i Classic, Firstline og GL... Godt demonstrert av VW "byg din bil" De er nok en grunn til at Bentley ikke oppgir prisene sine på nettet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 danmark har vel europa's høyeste avgifter når det gjelder bil, norge kom vel på andreplass.. dette var oppe til diskusjon når undersøkelsen ble gjennomført for ikke mange uker sida.. SJUKE avgifter da :s så fin bil som mange ikke får kjøpt:P Avgiftene er litt anderledes, for her er billige biler billigere enn i Norge, mens dyre biler er dyrere enn i Norge. Nye Mercedeser koster en formue, mens en Suzuki Grand Vitara skal være noen titusen billigere i DK. Et eksempel: En 5 dørs Peugeot 307 2.0 koster i Danmark kr 245 000,- (ca 250 000 NOK) mens tilsvarende i Norge koster kr 275 000,- Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Utifra sånn jeg har forstått det er det 180% reg. avgift på nye biler i Danmark. Det er ihvertfall sånn det går fram av Mercedes prisliste. E-klasse m/bensin prisliste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Utifra sånn jeg har forstått det er det 180% reg. avgift på nye biler i Danmark. Det er ihvertfall sånn det går fram av Mercedes prisliste. E-klasse m/bensin prisliste Ja, det kan godt stemme. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kun 252 000 Euro koster denne vognen i Tyskland. Hva en slik koster i Norge vet jeg ikke. Denne sto parkert i en sidegate til Strøget, og siden bilen er reg. i Danmark, koster den maaange millioner! PRIS I NORGE - CA 3.1 MILLIONER! Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 PRIS I NORGE - CA 3.1 MILLIONER! + avgifter for skilt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 + avgifter for skilt ja. Den prisen der inkluderer faktisk engangsavgiften... Edit: Har regna meg fram til at denne bilen koster 5,7 mill i Danmark. I såfall er jo det helt på trynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 På fjerde- og femteplass ligger to biler eid av Petter C.G. Sundt: En Bentley Arnage T til 3,4 millioner kroner En Bentley Arnage Red Label til 3,2 mill. Bergenseren Trond Mohn eier også en Bentley Arnage Red Label til 3,2 millioner. :driving http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/07/428198.html Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg