EverY1 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hei Jeg fikk Biltema sin airbrush til bursdagen min, men her er det jo bare en nippel, ingen 1/4" tilkobling. Har prøvd litt forskjellig str på slanger, men finner ingen som passer. I hvertfall hos Biltema. Er det noen som har denne som bruker den på hvilken som helst kompressor? Hvordan kobler dere til? Gjelder denne: http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=790&iItemId=84895 Tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kan bruke den på hvilken som helst kompressor. Så lenge den har. Luftregulator/Trykkregulator Koblingen kommer ann på hva som står på kompressoren. Jeg lagte min første slange ved hjelp av 2 slanger. Men etterhvert kjøpte jeg en PCV slange, uten koblinger. Som passet over nippelen. Og fant en kobling som passet på komressoren min i andre enden. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg prøvde å bruke en 6 mm slange (polstra) Men den passa jo ikke 100%, veit du om nippelen er beregna på 6 mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kjøp en som ikke er polstret. Vet ikke målet på den jeg brukter. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg